Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی، سید هاشم موسوی روز دوشنبه افزود: متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی خلیج فارس بهمئی، دهدشت 2 و سقاوه از مشوق‌های جدید سرمایه گذاری برخوردار می‌شوند.
وی اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیأت مدیره شهرک‌های صنعتی استان شهرک‌های خلیج فارس بهمئی، دهدشت 2 و سقاوه از بخشودگی تا 90 درصد اقساط زمین صنعتی پس از بهره برداری، کاهش سهم آورده نقدی و افزایش تعداد اقساط برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: رونق شهرک‌های صنعتی موجب رشد اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان‌های محل استقرار شهرکها می‌شود.
موسوی ادامه داد: شهرک صنعتی خلیج فارس بهمئی با توجه به نزدیکی به بنادر جنوبی خلیج فارس، وجود صنایع نفت و گاز در بهمئی، نزدیکی به فاز 1 و 2 پالایشگاه گاز بیدبلند و معافیت‌های مالیاتی در مناطق محروم از مزیت نسبی برخوردار است و چشم انداز روشنی دارد.
وی یادآوری کرد: برای حمایت از سرمایه گذاران مجوزهای لازم را در سریعترین زمان ممکن در اختیار سرمایه گذار قرار می‌دهیم ودست آنان را به گرمی می‌فشاریم.
موسوی افزود: باید با اعطای مشوق‌ها و تعامل با سایر دستگاه‌ها مسیر احداث یک واحد صنعتی را تسهیل و تسریع دهیم.
وی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب سرمایه گذاری در شهرک صنعتی خلیج فارس لیکک گفت: از فعالان اقتصادی و متقاضیان برای سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی دعوت کرده و آمادگی کامل در حمایت ویژه از این متقاضیان را داریم.
هم‌اینک حدود 300 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مستقر است.
کهگیلویه و بویراحمد دارای 13 شهرک و ناحیه صنعتی فعال است.
6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اشتغال خلیج فارس سرمایه کهگیلویه و بویراحمد نفت و گاز منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد

 تفاهم‌نامه به منظور همکاری در جذب سرمایه گذاران و صاحبان صنایع برای سرمایه گذاری در جهت بهره‌برداری از مزیت‌های صید و صیادی و ایجاد صنایع وابسته آن، ایجاد صنایع چوب، ایجاد کارخانه فرآوری نارگیل، ایجاد مرکز تجاری و بسته‌بندی چای در منطقه آزاد چابهار برای صادرات و صادرات مجدد به کشورهای آسیای مرکزی و افغانستان، اوراسیا و قفقاز جنوبی، به امضای حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و آریاراتنه مارتین رئیس هیات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا رسید.

توافق شد بزودی هیاتی از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا برای بازدید، ارزیابی و سرمایه گذاری به منطقه آزاد چابهار سفر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد