Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامل گلباغی،در حاشیه  برگزاری مسابقات «قرآن محور یه کیه تی» که در مجتمع فرهنگی - هنری فجر سنندج  برگزارشد درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت:این  جشنواره که از ۱۹ آبان ماه در استان آغاز شده در  بخش مسابقات قرآنی  امروز و فردا ۲۱ و ۲۲ آبان ماه در سنندج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از حضور ۴۶۴ نفر از قرآنیان استان کردستان در این مسابقات خبر داد و افزود: این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی برگزار می‌شود.

دبیر سومین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» بیان کرد:این کارگاه آموزشی با هدف ترویج وتوسعه فرهنگ تدبر در آیات قرآن و ارتقاء توانمندی و مهارت قاریان برجسته قرآن کریم استان و با بهره گیری از اساتید حوزه قرآن کریم کشور در سنندج برگزار شد.

گلباغی گفت: داوران کشوری سومین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» را استاد بهروز یاری گل، اسماعیل عاکفی، برقعی، مصطفایی و خدایاری تشکیل می‌دهند و داوران استانی این جشنواره قرآنی در بخش آقایان استاد اسماعیل تمهیدی، سیدعباس حسینی، حسین عبدالملکی و در بخش بانوان شایسته درویشی، جمیله احمدیان، عادله علیمرادی و صبا خاوریان مقدم هستند.

وی عنوان کرد: بخش مسابقه این جشنوار در رشته‌های حفظ شفاهی قرآن در رشته‌های حفظ (یک جزء، ۱۰ جزء و کل قران کریم) ویژه آقایان، حفظ کتبی سوره مبارکه یاسین و واقعه، قرائت ترتیل ویژه بانوان و آقایان بالا و زیر ۱۶ سال، ابتهال خوانی فردی ویژه آقایان برگزار می‌شود.

دبیر سومین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» از برگزاری کارگاه آموزش تخصصی صوت، لحن و تجوید و حسن حفظ قرآن کریم در شب گذشته خبر داد و اعلام کرد: این کارگاه آموزشی با شرکت نزدیک به ۵۰ نفر از علاقه‌مندان به کلام‌الله مجید، قاریان استان و با تدریس بهروز یاری گل از اساتید قرآن کریم کشور برگزار شد.

وی افزود: کارگاه تخصصی صوت، لحن و تجوید از برنامه‌های جنبی جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» در کردستان است.
گلباغی در پایان گفت:این جشنواره به همت شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان ومشارکت دستگاه‌های عضو این شورا از ۱۹ آغاز وتا ۲۲ آبان ادامه دارد.

گفتنی است؛ آیین پایانی جشنواره هم روز سه شنبه ۲۲ آبان بامعرفی وتجلیل از نفرات برتر و پیشکسوتان قرآنی در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزارمی شود.

انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» در سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد