Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات ۱۵ نفره پارلمانی سوریه به ریاست «محمد حسین راغب الحسین»، نایب رییس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران برای دیدار با مقامات ایران صبح امروز وارد تهران شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری شبستان، هیات 15 نفره پارلمانی سوریه به ریاست «محمد حسین راغب الحسین»، نایب رییس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران برای دیدار با مقامات ایران صبح امروز دوشنبه 21 آبان وارد تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، دردار با «احمد سالک»، نایب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه و «فرهاد دژپسند»، وزیر امور اقتصادی و دارایی از جمله برنامه های این هیئت پارلمانی است.

 

این گزارش می افزاید: از دیگر برنامه های هیات 15 نفره پارلمانی سوریه می توان به دیدار با «علی لاریجانی»، رییس مجلس شورای اسلامی، «کمال دهقانی فیروزآبادی»، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس و «حسین امیر عبداللهیان»، دستیار ویژه رییس مجلس و مدیر کل امور بین الملل، «علی اکبر ولایتی»، مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل مجلس، «منصور غلامی»، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و «امیر امینی»، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس گروه اقتصادی ایران و سوریه اشاره کرد.

 

هیات پارلمانی سوریه  چهارشنبه 23 آبان ماه از بیت امام خمینی(ره) در جماران و مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدآباد دیدار می کنند./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: تحریم شبستان یزد آمریکا محمد جواد ظریف شیراز اردبیل ایران شورای شهر تهران بیرجند یمن سوریه ایران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه

ناتوانی بیش از یکصد گروه شبه نظامی مسلح و مورد حمایت ترکیه در برقراری امنیت در مناطق شمالی حلب و ادلب سبب شده تا علاوه بر موج انفجارها و درگیری های داخلی میان فرماندهان این گروه ها، نارضایتی های مردمی اهالی این مناطق علیه گروه های مزبور قوت بگیرد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077212 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • دیپلماسی و میدان، پای کار «آبیِ ایرانی»/ نگاهی به مواضع مقامات کشوری و لشکری در روز خلیج فارس
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • شگفتی هیات‌های تجاری قطر و ترکیه از توانمندی صادراتی دانش بنیانها
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود