Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، باشگاه استقلال در یکی، دو ماه اخیر شروع به پرداخت مطالبات اعضای سابق خود کرد و به آنها برای پرداخت پول‌شان چک داد.

 

در همین ارتباط، ۳،۴ نفر از کسانی که موعد چک آنها در یکی، دو روز اخیر بوده برای گرفتن پول خود به بانک مراجعه کردند ولی پس از آن متوجه خالی بودن حساب می‌شوند و به این ترتیب باز هم به پول خود نرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته جالب توجه در این موضوع این است که همه این چک‌ها به نام نصرالله عبداللهی مشاور سرپرست باشگاه است که حساب وی فعلا خالی بوده و مشخص نیست چه زمانی قرار است پُر شود.

 

از جمله افرادی که چک آنها پاس نشده میثم مجیدی، پرویز مطلومی و یکی، دو نفر دیگر هستند که حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت باشگاه استقلال چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهد داشت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: چک پول باشگاه استقلال باشگاه استقلال پارس وعده پاس پارس نیوز عملی نشدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم

ورزشکاران و اهالی روستای گوروی در شهرستان بشاگرد از تجهیز نشدن زمین ورزشی روستا به چمن مصنوعی، به وسیله اداره کل و رزش و جوانان استان گلایه دارند.

به گفته شهروند خبرنگار، ساخت این زمین ورزشی از سال ۹۶ به صورت مشارکتی آغاز شد و با وجود تکمیل آن، هنوز چمن مصنوعی ندارد.

رئیس اداره فنی و نظارت بر اماکن ورزشی هرمزگان علت تکمیل نشدن این طرح را مصوب نشدن بودجه در چند سال گذشته عنوان کرده و گفت: خوشبختانه سال گذشته بودجه تکمیل این طرح مصوب شده و اکنون در مرحله عقد قرارداد است.

مسیحی افزود: پس از عقد قرارداد نهایت تا ۲ ماه آینده، چمن مصنوعی خریداری و نصب می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال