Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: عامل آتش سوزی در موسسه قرض الحسنه سپهر ایرانیان این شهر با هوشیاری پلیس 110 در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ رضا ظهیریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سپرده گذار در یکی از مناطق سطح شهر خود را مخفی کرده بود و پلیس با استفاده از شگردهای مخصوص متهم را دستگیر کرد و به مراجع قضایی تحویل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: متهم روز گذشته در طی اعتراض به پس ندادن سپرده همسر خود در بانک با ریختن بنزین بر روی صندلی ها و دیگر اموال آن نسبت به آتش زدن فضای این موسسه اقدام کرده و پس از آن از محل متواری شده بود.
سرهنگ ظهیریان اضافه کرد: تحقیقات بیشتر از متهم همچنان ادامه دارد.
به گزارش ایرنا و به گفته شاهدان عینی، همسر این متهم 50 میلیون ریال در این موسسه سپرده گذاری کرده و وی بارها برای بازپس گرفتن آن مراجعه کرده بود ولی این موسسه به علت مشکلات مالی قادر به بازپرداخت سپرده وی نبود.
طی 2 ماه گذشته با انتشار خبر ورشکستگی موسسه قرض الحسنه سپهر ایرانیان مهاباد جمعی از سپرده گذاران این موسسه با تجمع مقابل درب ورودی آن دریافت وجوه نقد از حساب های خود در این موسسه را خواستار شده بودند.
چندی پیش بانک قرض الحسنه رسالت، ساماندهی و مدیریت موسسه قرض الحسنه سپهر ایرانیان این شهر را با میانجیگری نماینده مردم مهاباد در مجلس برای حل مشکل نقدینگی آن بر عهده گرفت ولی هنوز اقدامی عملی در این زمینه صورت نگرفته است.
به گزارش ایرنا این موسسه هم اکنون 11 هزار حساب بانکی و بیش از 320 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به شهروندان اهدا کرده است که هر ماه اقساط آن را دریافت می کند.
9903/6185/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي دستگيري متخلف مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین،فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس"، در خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی منتشر گردید که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد. در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

کد خبر 847592 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه فراجا دستگیری

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد