Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان, سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه وزاری تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: وزارت تعاون از ابتدا بنا به دلایلی خوب شکل نگرفت؛ در حالی که اگر جایگاه خود را پیدا کند می تواند در بخش های دیگر به دولت کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود:  اگر برای اشتغال قدمی برداشته شود، رفاه مردم تامین می شود.

وی با بیان اینکه ربیعی وزیری بود که مسئولیت اشتغال را پذیرفت که این خود جسارت و قدم بزرگی بود، تصریح کرد: برنامه های شریعتمداری نشان می دهد که اقدامات موثری در بخش رفاه کار و اشتغال خواهد داشت.

خدادادی گفت: اگر به رفاه توجه نکنیم در آینده باید خسارت و هزینه های زیادی را پرداخت کنیم چرا که امروز یکی از نیازهای اصلی مردم رفاه است.

خدادادی با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس با این وزارتخانه همکاری می کند، افزود: هرچه در توان داریم برای کمک به وزارت رفاه انجام می دهیم تا بتوانیم از این بحرانی که در کشور ایجاد شده عبور کنیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر دولت تضعیف شود مجلس تضعیف خواهد شد. نباید مسئولیت ها را به گردن یکدیگر بیندازیم و همه ما باید در کنار هم باشیم که اگر دولت موفق شود مجلس موفق خواهد بود .

وی گفت:  مجلس و کمیسیون اجتماعی آمادگی خود را برای برداشتن هر قدمی در جهت رفاه محرومان اعلام می کند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور سقف سهم سازمان تأمین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تأمین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش، سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

کد خبر 6098010 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مرتضوی: حداقل دستمزد کارگران تغییر نمی‌کند
  • ضرب الاجل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای دستگاه‌های کم‌کار در ارائه اطلاعات به سامانه اعتبارسنجی
  • حداقل دستمزد کارگران تغییر نمی‌کند
  • دیدار وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است