Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزای صدا و سیما مرکز کرمانشاه پیوندی رییس جمعیت هلال احمرکشور که در سالگرد وقوع زلزله ۲۱ ابان به مناطق زلزله زده سفر کرده است گفت: حمایت روانی و اجتماعی ازبازماندگان زلزله به وسیله هلال احمر برای کاهش اضطراب و تامین آرامش روحی زلزله زدگان بسیار مهم است.
رییس جمعیت هلال احمر در مورد فعالیت‌های حوزه توانبخشی هلال احمر برای زلزله زدگان کرمانشاه گفت: ما در زمینه توانبخشی نقش مهمی داریم و درمناطق زلزله‌زده هم افراد زیادی دچار مشکل شده‌اند که به این خدمات نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو در بیمارستان نورافشار تهران مصدومان را تحت درمان قرار دادیم و خدمات توانبخشی به صورت رایگان به آن‌ها ارائه می‌شود و تا زمانی که لازم باشد این اقدامات درمانی ادامه خواهد یافت.
پیوندی در این سفر از افرادی که در زلزله قطع نخاع شده اند عیادت کرد وورند درمان و خدماتی که از سوی نیرو‌های هلال احمر به آن‌ها رائه شئه را بررسی کرد.
رئیس جمعیت هلال احمرسپس به همراه استاندار کرمانشاه بر مزار جانباختگان زلزله حضور یافت و برای آن‌ها مغفرت الهی طلب کرد.
وی پس ازدیدار با ستاره احمدی نوجوانی که همه خانواده خود را در زلزله از دست داد به قولی که سال گذشته به وی داده بود عمل و کلید یک خانه را به وی تقدیم کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه حمایت روانی بازماندگان زلزله هلال احمر توانبخشی جانباختگان زلزله زدگان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در ۱۲ استان طی چهار روز گذشته خبرداد.

بابک محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی در کشور گفت: از چهارم اردیبهشت ماه تا صبح امروز در ۵۶ شهرستان از ١٢ استان شامل اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد خدمات امدادی مربوط به سیل و آبگرفتگی ارائه شد.

وی با بیان اینکه امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درپی اعلام هشدار سازمان هواشناسی در این استان‌ها در آماده‌باش کامل قرار داشتند، گفت: در این مدت زمان، به ۳۰۷۱ نفر امدادرسانی شد که از این تعداد ۱۹۱ نفر اسکان اضطراری داده شده و ۱۲۲ نفر نیز به مناطق امن انتقال داده شدند. همچنین امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۸۷ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۸۰ تیم عملیاتی، شامل ۶۹۰ امدادگر در این ماموریت‌ها مشارکت داشتند، گفت: در این چهار روز ۸۷ عملیات امدادی به اجرا درآمد و در جریان آن ٢٥ تخته چادر، ٤٢١ تخته پتو، ٢٤٦ تخته موکت، ٥٩١ کیلوگرم نایلون، ٢٣٠ بسته غذایی، ٣٥٦ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد