Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@16:40:25 GMT

ایرنا با کارکرد حرفه ای سرمایه اعتماد مردمی را دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۷۱۶۵

ایرنا با کارکرد حرفه ای سرمایه اعتماد مردمی را دارد

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی با کارکرد حرفه ای و در سایه صداقت توانسته سرمایه اعتماد مردمی را به عنوان بزرگترین داشته کسب کند.

سید «علی آقا زاده» روز دوشنبه در دیدار با کارکنان خبرگزاری ایرنا استان مرکزی در اراک با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی شفاف و بهنگام، افزود: ایرنا پایگاه رسمی اطلاع رسانی دولت و سایر نهادهای حاکمیتی است که واقعیت ها را به موقع به مردم اطلاع رسانی می کند و در این زمینه میان اقشار جامعه محبوبیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کارنامه ایرنا در کشور و استان مرکزی واجد شاخص های مطلوبی است و توانسته به صورت حرفه ای توقعات مردم را در بخش های مختلف پاسخ دهد.
وی بیان کرد: مردم اخبار به موقع، صحیح و لحظه ای را از ایرنا جویا می شوند و انتظار می رود که با تکمیل زنجیره رابطان خبر در تمامی 12 شهرستان استان مرکزی فعالیت قوی تر رسانه ای و پوشش بهتر رخدادها با تلاش مدیریت و مجموعه کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی رقم بخورد.
استاندار مرکزی اضافه کرد: زادگاه امام راحل با قابلیت های متعدد فرهنگ و اقتصادی نیازمند تریبون رسانه ای قدرتمندتری است و در این راستا عملیات اجرایی ساختمان خبرگزاری ایرنا در خمین باید تا پایان سال کلید بخورد و این مهم به فرماندار این شهرستان تاکید می شود.
آقازاده تصریح کرد: ایرنا به عنوان مرجعی برای انعکاس نظرات و نقدهای اقشار مختلف مردم مطرح است و در این زمینه نیز حمایت های لازم برای تامین بخشی از تجهیزات تخصصی در این رسانه صورت می گیرد.
وی، از حضور پررنگ رسانه ای ایرنا استان مرکزی در بخش های مختلف قدردانی کرد و گفت: ایرنا مرکزی با جدیت و پشتکار نیروهای خود دراثربخشی جریان اطلاع رسانی استان حضور فعالانه دارد و مرجع خبری بسیاری از رسانه ها و فضای مجازی است.
استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخناش اظهار داشت: خیز بلند این استان به سمت توسعه پایدار است و همه تلاش ها در سایه برنامه هدفمند در بخش های مختلف به کار گرفته شده است.
آقازاده افزود: استان مرکزی با وجود شرایط و نوسانات قیمت ها در طول 6 ماه گذشته توانسته کارنامه اقتصادی مناسبی داشته باشد.
وی بیان کرد: وضعیت تولیدات صنعتی این استان در این مدت با رصد و پیگیری های انجام شده شرایط بهتری از سال های گذشته داشته و با تدابیر ویژه ای تسهیل و گره گشایی از تولید در دستور کار است.
استاندار مرکزی ادامه داد: صادرات این استان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه قبل بیش از 10 درصد افزایش یافته که بیانگر رونق اقتصادی و پویایی در تولید و تجارت است.
آقازاده اظهار داشت: شرکت هپکو در چند سال اخیر با معضلاتی مواجه شده بود که این مسایل با پیگیری در سطوح کلان درحال رفع شدن است و این واحد صنعتی مهم در آستانه راه اندازی مجدد و احیا قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: شرکت های آذرآب، کمباین سازی و ماشین سازی اراک هر سه از واحدهای مادرتخصصی تجهیزات ساز مهم کشور هستند که در سال های قبل چالش هایی را داشتند اما اکنون از مرحله بحران عبور شد و این واحدها به سمت شرایط مطلوب می روند.
استاندار مرکزی عنوان کرد: این استان از نظر مناسبات سیاسی، راهبردهای کلان و پیوست های احزاب و گروه های مختلف در شرایط خوبی قرار دارد و راه اندازی خانه احزاب در سال جاری مرجعی است که به تقویت جایگاه تشکل های سیاسی و تضارب آرا در این خطه می انجامد.
آقازاده اضافه کرد: برنامه های هدفمند متعددی در عرصه زیست محیطی استان و در راستای مطالبه های به حق مردم اجرایی شده که یکی از نتایج آن کاهش شمار روزهای آلوده در 2 سال اخیر بوده و در شاخص های دیگر زیست محیطی نیز با همراهی تشکل های مردمی اقدامات موثری در دست پیگیری است.
وی گفت: اگرچه به دلیل برخی مسایل ایرالکو در انجام تعهدات زیست محیطی و حذف دیگ های آلاینده وقفه ای کوتاه داشت اما با جدیت شبانه روزی پرونده دیگ های خط پنج ایرالکو بسته شده و دیگ های جدید این شرکت از 10 روز آینده فعالیت خود را آغاز می کند.
استاندار مرکزی بیان کرد: یکی از کانون های آلایندگی ایرالکو واحد آندسازی است که تلاش گسترده ای برای انتقال آن به شعاع مناسب شهری در شهرک صنعتی خیرآباد در دست پیگیری است و برای آن 100 میلیون یورو سرمایه گذاری نیاز است که پیش بینی شده عملیات اجرایی این طرح مهم زیست محیطی تا پایان سال جاری و یا اوایل سال آینده آغاز شود.
آقازاده در بخش دیگری از سخنانش به اراده مردم ایران در برابر تحریم های آمریکا تبریک گفت و اظهار داشت: آمریکا تلاش زیادی برای تحریم های همه جانبه بر علیه مردم ایران به کار گرفت اما در این راستا شکست خورده و تاکنون همراهی هم پیمانانش در این مسیر محقق نشده است.
آقازده عنوان کرد: آمریکا در جریان تهدیدهایی که مدام در رسانه ها بر علیه ایران اعلام می کرد شکست سیاسی سنگینی را متحمل شد و پیروزی از آن دیپلماسی هدفمند ایران بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری سالروز زلزله کرمانشاه نیز گفت: این استان از نخستین لحظات زلزله کرمانشاه با کیفیت و سرعت بالا در مناطق حاضر شد و به عنوان معین کرمانشاه در مراحل بازسازی مشارکت فعالانه داشته است.
آقازده بیان کرد: بازسازی بیش از 2 هزار واحد مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاه با محوریت استان مرکزی بوده و این استان در ساخت و بهسازی حدود پنج هزار واحد مسکونی آسیب دیده نیز کمک کرده است.
وی عنوان کرد: این استان آمادگی لازم برای کمک های بعدی و خدمت رسانی بیشتر به مردم زلزله زده کرمانشاه را دارد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات رسانه ايرنا استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 

در ادامه گام‌های اجرایی برنامه تحول بانک دی، ابلاغی از سوی بانک مرکزی با موضوع کاهش شناوری سهام و افزایش سرمایه نقدی، 15 درصد از سهام خزانه بانک دی به سازمان اموال و املاک کوثر واگذار می‌شود.   به گزارش پارسینه در ادامه گام های اجرایی برنامه تحول بانک دی، ابلاغی از سوی بانک مرکزی با موضوع کاهش شناوری سهام و افزایش سرمایه نقدی، طی توافق فی ما‌بین بانک‌دی و سازمان اموال و املاک کوثر به نمایندگی از بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مقرر شد 15 درصد از سهام خزانه بانک دی، طی سه مرحله و به قیمت کارشناسی با شرایط 10 درصد نقد‏/ املاک معوض و مابقی بصورت اقساط شصت ماهه با نرخ سود ابلاغی بانک مرکزی به سازمان مذکور واگذار گردد.  بدین منظور ارزیابی کارشناسی سهام بانک دی توسط کارشناسان رسمی در دست اقدام است که به محض حصول نتیجه، مراتب از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پشتوانه مردمی بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی است
  • بسیاری از دستاوردهای استان مرکزی همت سپاه و بسیج حاصل شد
  • راهکاری برای تشویق و انگیزه سرمایه‌گذاران تدوین شود
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی
  • اعتماد اجتماعی مردم به فرهنگیان مهمترین سرمایه آموزش و پرورش است 
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان