Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@08:24:57 GMT

ارسال بسته پستی با شماره گیری ۳۱۱۹

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۷۷۹۶

ارسال بسته پستی با شماره گیری ۳۱۱۹

مدیر کل پست آذربایجان غربی گفت: امکان ارسال بسته پستی با شماره گیری ۳۱۱۹ در راومیه وجود دارد.

مجید فرخی، مدیر کل پست آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: قرارداد همکاری بین یک شرکت خصوصی پیک موتوری و پست ارومیه به امضا رسیده که شهروندان می توانند با تماس با شماره ۳۱۱۹، مرسوله های پستی خود را درب منزل تحویل پست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پیک موتوری که مسئول تحویل این بسته ها است با تعرفه دولتی مرسوله ها را به پست منتقل می کند.

 

فرخی به دفاتر ICT روستایی اشاره کرد و ادامه داد: با راه اندازی این دفاتر در سال ۹۶ به میزان ۱۱ میلیون سفر روستایی کاهش یافته است.

 

مدیر کل پست آذربایجان غربی گفت: این سفرهای روستایی که برای امورهایی از قبیل پرداخت فیش، دریافت رایانه و ثبت نام کارت ملی هوشمند انجام می شد با راه اندازی این دفاتر کاهش چشمگیری داشته که کمک شایانی به روستایی هاست.

 

وی افزود: ۱۳ دفتر ICT روستایی مجهز به امکان ثبت نام کارت ملی هوشمند راه اندازی شده و همچنین در روستاها از این دفاتر می توانند کارت نفت روستایی و کارت مرزنشینی دریافت کنند.

 

این مسئول به نصب دستگاه ATM در روستاها اشاره و تصریح کرد: با همکاری پست بانک، ۵۰ دستگاه ATM در روستاهای استان نصب شده که این تعداد ۹۰ روستا را تحت پوشش قرار داده است.

 

وی به بانک اطلاعات مشاغل پست اشاره کرد و گفت: شرکت ها می توانند برای ارسال کاتالوگ های تبلیغاتی به مقصدهای تخصصی هدف، از طریق پست اقدام کنند.

 

پایان پیام/567

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد تحریم محمد جواد ظریف شیراز آمریکا ایران استان همدان اردبیل یمن برگ ریزان پیک موتوری خدمات پستی روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه روستا‌های شهرستان با حضور فرماندار پیرانشهر، "علیرضا مقدم"مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بخشداران مرکزی و لاجان و کارشناسان و مسؤلان مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.   در این جلسه مسائل متعدد حوزه روستایی از جمله: تشویق مردم به استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و آسان کاری در این خصوص، افزایش سهمیه قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستاها، صدور سند ساختمان مسکونی روستایی و توجه ویژه به این حوزه، احداث دیوار حفاظتی و ساحلی در روستا‌های دارای شرایط حاد، مشکلات تجهیز و احداث ساختمان بنیاد مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این خصوص اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است