Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:25:29 GMT

اجرای طرح رحمت الواسعه همزمان با ایام ۹ ربیع

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۸۴۸۱

اجرای طرح رحمت الواسعه همزمان با ایام ۹ ربیع

 همزمان با آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج) طرح رحمت الواسعه در سراسر کشور برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان قم، مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران امروز دوشنبه (21 آبان) در نشست خبری آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) گفت: یکی از برنامه های ما در این ایام اجرای طرح رحمت الواسعه است که طی آن خادمان با حضور در مراکز مختلف در راستای معرفی آموزه های مهدوی می کوشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسین موسوی بیان داشت: در سالیان گذشته این طرح در مراکز درمانی، آسایشگاه های جانبازان و معلولان برگزار شد که سال گذشته علاوه بر این دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم نیز در قالب طرح اجرایی شد.

وی تصریح کرد: امسال نیز برنامه ریزی در این زمینه صورت گرفته و علاوه بر حضور خادمان در مراکز درمانی و آسایشگاه ها و دیدار با خانواده های شهدا، حضور در مراکز علمی و آموزشی را نیز خواهیم داشت.

مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران عنوان داشت: بیش از 300 خادم افتخاری در 26 استان طرح رحمت الواسعه را اجرایی خواهند کرد که با پرچم مسجد مقدس جمکران و متبرکات در نقاط مختلف حاضر می شوند.

موسوی تصریح کرد: مراسم ویژه تجدید بیعت با امام عصر(عج) در مراکز آموزشی این 26 استان انجام می شود تا شاهد گسترش عطر مهدوی در سراسر کشور باشیم.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد آمریکا شیراز اردبیل استان همدان کانون های فرهنگی هنری مساجد محمد جواد ظریف تحریم اجلاس جهانی گردشگری شورای شهر تهران جشن ۹ ربیع جمکران 9 ربیع الاول مسجد مقدس جمکران مسجد جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت