Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@00:43:40 GMT

تحلیل AFC از بازی فینال آسیا در ورزشگاه آزادی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۸۷۸۲

تحلیل AFC از بازی فینال آسیا در ورزشگاه آزادی

سایت AFC در آخرین یادداشت خود تحلیلی از بازی شنبه شب پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در دیدار برگشت فینال آسیا منتشر کرد که زیر می‌خوانید:

کاشیما آنتلرز که در بازی رفت به پیروزی ۲ بر صفر ر. سیده بود در تهران با یک بازی تاخیری، پرسینگ و فشار بالا ۹۰ دقیقه بازی را اداره کرد تا به مقام قهرمانی دست یابد.

*پرسپولیس به عقب رانده شد

با فشار بالای کاشیما پرسپولیس به ناچار در عقب زمین پاسکاری می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با تعداد ۴۵۹ پاس نسبت به ۲۸۵ پاس کاشیما ۶۱.۷ درصد مالکیت بازی را در اختیار داشتند، ولی آن‌ها برای رسیدن به یک سوم خط دفاعی حریف تقلای زیادی در بازی داشتند.

۷۷.۶ درصد بازی در خط دفاعی یا یک سوم میانی پرسپولیس بود و این مسئله نشان می‌دهد که سرخ‌پوشان برای پیدا کردن راهی به خط دفاعی کاشیما کار بسیار سختی داشتند.

سه پاسکاری ترکیبی برتر پرسپولیس نمونه‌ای از روند بازی بود، جایی که توپ بین دو هافبک وسط پرسپولیس یعنی کمال کامیابی‌نیا و بشار رسن (۱۲ مرتبه) رد و بدل می‌شد و در خط دفاعی‌شان هم سیدجلال حسینی، مدافع میانی سرخپوشان توپ را به شجاع خلیل‌زاده (۱۲ مرتبه)، دفاع راست این تیم می‌داد و خلیل‌زاده هم آن را به حسینی (۱۰ مرتبه) برمی‌گرداند.

*نقش سوزوکی در خط حمله کاشیما

با وجود فریاد و تشویق ۱۰۰ هزارطرفدار پرسپولیس، کاشیما آنتلرز می‌دانست که نمی‌تواند به میزبان اجازه دهد تا به بازی سرعت بخشد و به همین دلیل از ابتدا پرسینگ و فشار را در دستور کار خود قرار دادند.

کاشیما آنتلرز در تمام طول بازی نتوانست حتی یک شوت در چارچوب دروازه پرسپولیس بزند با این وجود در تمامی دقایق با رهبری یوما سوزوکی در خط حمله در یک سوم دفاعی میزبان بودند و فشار را حفظ می‌کردند.

سوزوکی ۲۲ ساله در نیمه زمین پرسپولیس تماما در حال دویدن بود و ۲۳ دوئل مقابل مدافعان میزبان شرکت داشت و در هشت نبرد نیز موفق بود

*سیلوا در خط میانی کاشیما درخشید

لئو سیلوا که در بازی ابتدایی فینال زننده گل اول تیمش بود نقش مهمی در بازی برگشت ایفا کرد. وی با ارائه عملکردی خوب در کنار کنتو مسائو هم در بخش حمله و هم بخش دفاع فوق‌العاده بودند.

این بازیکن برزیلی در چالش‌های میانه وسط زمین حضور داشت و کاملا ریتم بازی پرسپولیس را برهم می‌زد. وی ۱۲ بار توانست توپ را از بازیکنان پرسپولیس تصاحب کند.

میزان دقت پاس سیلوا ۷۵.۸ درصد بود و زمانی که توپ را در اختیار داشت خونسرد و موثر عمل می‌کرد. وی در زمین پرسپولیس حتی این دقت پاس را به ۷۹.۲ درصد افزایش داد. سیلوا یک شانس خوب برای هم‌تیمش‌اش ایجاد کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس کاشیما ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند

 نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد تا گام اول را محکم بردارد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کردند.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود.  

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید