Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@02:57:34 GMT

مرگ کولبر سردشتی در اثر سقوط از کوه

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۹۱۷۰

رکنا: یک کولبر جوان سردشتی در اثر سقوط از کوه جان باخت.

به گزارش رکنا، در ساعات ابتدایی روزِ هجدهم آبان ماه، یک کولبر سردشتی در اثر سقوط Fall از کوهستان، جان خود را از دست داد.

هویت این کولبر، یونس ابراهیمی و اهل روستای «زیوه» از توابع سردشت اعلام شده‌است.

از قرار معلوم، کولبر متوفی همراه گروهی از کولبران در حین عبور از مرز دچار این حادثه Incident شده‌است و پیش از رسیدن به بیمارستان جان‌باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

«آزاده نامداری» از ایران می رود! + جزییات تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس ماجرای یک نفوذی در سپاه / «عباس زریباف» کیست؟+عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنی منحرف 6 بازیکن سرشناس را ایدزی کرد + جزییات سرنوشت پرونده‌های جنجالی حمله به 5 پلیس راهنمایی و رانندگی ایران + فیلم و عکس آرین 4 ساله چطور در دیگ قرمه سبزی یک رستوران تهران افتاد؟ سکوت تلخ دختر 14 ساله کرمانشاهی در اسارتگاه روستایی شیطانی حبس تعدادی از بانوان تماشاگر هنگام بازی پرسپولیس و کاشیما در اتوبوس + فیلم آغاز مرمت آرامگاه کوروش با همکاری ایتالیا نقشه عربستان برای ترور سردار قاسم سلیمانی + جزئیات جزئیات قتل های تکان دهنده در زندان زنان تهران / فرشته را برای سکوت کشتند ! جاسوس منحرف انگلیسی در قامت مجتهد برای ثبت نام در خبرگان+ فیلم ناگهان زمین دهن باز کرد و زن جوان را بلعید + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه سقوط Fall حادثه Incident اخبار حوادث بیمارستان جوان گروهی هویت سقوط از کوه عکس فیلم ایران دختر سرقت افزایش جوان قتل زندگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد

خلبان این اف-۱۶ تنها سرنشین آن بود که توانست خود را به موقع از جنگنده خارج کند و زنده بماند.

هنوز علت سقوط این جنگنده مشخص نیست و تحقیقات درباره آن ادامه دارد.

مقام‌های آمریکایی از پرسنل غیرضروری خواسته‌اند از تردد در محل سقوط هواپیما خودداری کنند، زیرا مواد شیمیایی استفاده شده در این هواپیما ممکن است که مخاطراتی برای آن‌ها داشته باشد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب