Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد فراهانی در آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان سمنان با انتقاد از جای خالی تئاتر در رسانه ملی به اهمیت تئاتر و هنر نمایش در جامعه پرداخت و اظهار کرد: متاسفانه تئاتر جایگاه واقعی خود را در جامعه و رسانه ملی پیدا نکرده است.

رئیس انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران، هنر تئاتر را بهترین ابزار روانی برای اثرگذاری و انتقال مفاهیم به جامعه دانست و خواستار توجه بیشتر مسوولان به هنرهای نمایشی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تئاتر با وجود اهمیت و تاثیری که در مخاطبان و جامعه دارد اما هنرمندان این بخش از نظر اقتصادی دچار مشکل هستند و مسوولان باید به هنر  و به ویژه هنر نمایش بیش از پیش توجه کنند.

مشوق‌های تبلیغاتی نقش مهمی در رونق هنر تئاتر دارد

رئیس انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران گفت: استفاده از ظرفیت خیران، سرمایه گذاران و مشوق‌های تبلیغاتی نقش مهمی در رونق هنر تئاتر دارد که نباید از آن غافل شد.

وی خاطرنشان کرد: استان سمنان از قطب‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود و باید تلاش شود برای هنر و ورزش این استان سهمی از مالیات پرداختی در نظر گرفته شود.

 فرهنگ نقد و نقدپذیری در جامعه تقویت و نهادینه شود

رئیس انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران، نقد رفتار را در جامعه ضروری و موجب موفقیت دانست و گفت: برای رسیدن به موفقیت باید فرهنگ نقد و نقدپذیری در جامعه تقویت و نهادینه شود.

همچنین برترین‌های بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان سمنان در آیین اختتامیه این جشنواره با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی معرفی و تجلیل شدند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد باقر عبدوس ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه به میزبانی مصلا امام شهر سمنان ضمن بیان اینکه هفته کار و کارگر فرصت خوبی تا به چالش‌های مهم این بخش رسیدگی شود، ابراز داشت: جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه انتظار می‌رود مسئولان با حل مشکلات بخش کارگری زمینه نشاط اجتماعی را فراهم کنند، افزود: در استان سمنان نیز این موارد باید رصد و حل آنها در اولویت قرار گیرد.

خطیب موقت نمازجمعه سمنان ضمن بیان اینکه در هفته تکریم مقام معلم باید اندیشه‌های شهید مطهری مورد توجه باشد، ابراز داشت: معلمان باید اعتماد به نفس، باور و عشق را به دانش آموزان بیاموزند.

عبدوس بابیان اینکه طرح نور توسط فراجا توانست نقش مؤثری در برقراری حجاب و عفاف در جامعه داشته باشد، تصریح کرد: از این رو جامعه قدردان و حامی نیروی انتظامی است.

وی بابیان اینکه ایران بار دیگر به دنیا ثابت کرد که رژیم منحوس اسرائیل طبل تو خالی است، افزود: ایران تنها طی چند ساعت جهان را متوجه ساخت که ارتش اسرائیل بزدل و ترسو و ایران قدرت شکست ناپذیر دارد.

کد خبر 6095719

دیگر خبرها

  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • استایل و پوشش متفاوت بازیگران زن در پشت‌صحنه یک تئاتر | تصویر
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند