Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@08:19:53 GMT

برگزاری اولین اردوی جهادی خواهران شهدا

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۰۳۹۷

برگزاری اولین اردوی جهادی خواهران شهدا

مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از عملیاتی شدن اولین اردوی جهادی خواهران شهدا به همت این سازمان خبر داد. ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از عملیاتی شدن اولین اردوی جهادی خواهران شهدا به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتهدزاده گفت: کارگروه خواهران شهدا تحت عنوان "کانون پیام آوران عاشورا" در نظر دارد در راستای مأموریت‌های خود جهت محرومیت‌زدایی، آبادسازی مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور به ویژه در زمینه‌های فرهنگی اردوهای جهادی را با هدف ترویج مؤلفه‌های ایثار و شهادت راه‌اندازی کند.

مجتهدزاده اظهار داشت: اردوهای جهادی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای استفاده از شور و نشاط انقلابی جوانان مستعد در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی است و مهم‌ترین رسالت و اهداف کانون «پیام آوران عاشورا» از برگزاری اردوی جهادی، تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری، خودسازی و رفع محرومیت‌زدایی است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه اولین هدف اردوی جهادی خودسازی است، یادآور شد: همان‌طور که برترین جهاد‌ها "جهاد اکبر" در معرکه نفس است. این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی می‌ماند. در کنار این مزایا، رسالتی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت زدایی و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه است.

انتهای پیام/

R1013186/P1013197/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط گروه‌های جهادی شهدای مدافع حرم شهدای دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی شهدای مدافع حرم شهدای دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گروه های جهادی شهدای مدافع حرم شهدای دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرند در این مراسم گفت : یکی از رسالتهای بسیج و سپاه صیانت از اعتقادات مردم و ارزشهای انقلاب و اسلام است.


سرهنگ محمد رحیمی افزود برگزاری یادواره شهدا،دیدار از خانواده شهدا،برگزاری نشست های بصیرتی از برنامه های در دست اقدام کنگره شهدای شهرستان است.


اجرای سرود،روایت گری دوران دفاع مقدس،سخنرانی از جمله برنامه های این یادواره بود.


در حاشیه این یادواره نمایشگاهی با ٣٠ غرفه از دست آوردهای مهارتی و هنری دانش آموزان گشایش یافت.


شهرستان هرند ١٨١ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد سه شهید ،زنانی هستند که به قصد زیارت در اماکن زیارتی به شهادت رسیده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس