Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از رونمایی پلاک افتخار جواد نوروزی فاتح اورست و از افتخارآفرینان ورزش استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن نوری گفت: جواد نوروزی هیمالیانورد و یکی از دارندگان عنوان پلنگ برفی در ایران بوده که فتح اورست بلندترین قله جهان از افتخارات این صخره نورد ارزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: مراسم رونمایی از پلاک افتخار با همراهی و حضور ورزشکاران و علاقه‌مندان به‌رشته کوهنوردی در خانه این ورزشکار پرافتخار برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این مراسم نیز از خانم غزل غیاثی و پوریا کریم‌پور دارنده قهرمانی صخره نوردی مسابقات آسیایی تقدیر شد.

نوری با اشاره به‌رویکرد این معاونت در راستای حمایت از ورزشکاران؛ افزود: در سال گذشته، 18 پلاک رونمایی شد که با توجه به‌استقبال صورت گرفته و برابر هماهنگی با تغییرات در نحوه اجرا دو پلاک در سال جاری رونمایی شد.

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین برای اولین بار سه پلاک دیگر نیز برای بانوان ورزشکار این شهر ساخته و به‌زودی همراه سه پلاک دیگر رونمایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پلاک افتخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این همایش بزرگترین و محوری‌ترین همایش هفته معلم است که در مشهد در حال برگزاری است.   سید امیر شوشتری افزود: در خراسان رضوی معلمان بسیاری داشتیم که در حوزه‌های مختلف تدریس و پروژهش، مقام‌های کشوری کسب کرده بودند و در این مراسم از آنها تجلیل می‌شود.   وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در یک سال گذشته توانستیم در حوزه ساخت کلاس‌های درس، کمک‌های خیرین را از ۲۵ درصد به ۴۰ درصد برسانیم، اگرچه که هنوز در این امر باید اقدامات زیادی انجام شود.

دیگر خبرها

  • آغاز نخستین نشست کارشناسان نظارتی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مشهد
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • رونمایی از نشریه منش استادی با محوریت اساتید قرآنی درمشهد
  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان