Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات قرآن، انشاء، نماز، اذان، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه مدارس شهر تهران در مساجد منتخب و مستعد نواب شهید نواب صفوی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در راستای طرح پیوند مسجد و مدرسه، جلسه ای با حضور رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و مدیر ناحیه شهید نواب صفوی (ره) در دفتر این ناحیه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار که با حضور کارشناسان مسئول اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، در زمینه برنامه های مشترک برای ارتقاء همکاری این دو نهاد مقدس بحث و تبادل نظر شد.

 

طرح پیوند مسجد و مدرسه و رفع موانع حضور دانش آموزان در مساجد و استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد برای اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی محور این مباحث بود.

 

بنابرگزارش روابط عمومی ناحیه شهید نواب صفوی (ره) در این جلسه مقرر شد، با همکاری و هماهنگی نواحی مرکز رسیدگی به امور مساجد و مناطق آموزش و پرورش شهر تهران مسابقات قرآن، انشاء، نماز، اذان، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه مدارس شهر تهران در مساجد منتخب و مستعد برگزار شود.

 

در این نشست از الگو سازی و زحمات مجموعه مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۰ در رابطه با تعامل موفق با مساجد این منطقه تقدیر شد.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد آمریکا تحریم شیراز استان همدان اردبیل اجلاس جهانی گردشگری مناطق زلزله زده ترامپ کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح پیوند مسجد و مدرسه ناحیه نواب صفوی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان سپیدان گفت: بیش از ۵۰۰ دانش آموز از شهرستان‌های سپیدان، بیضا و بخش‌های ارژن و کامفیروز در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

علیرضا امیری افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرآنی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس اداره آموزش و پرورش سپیدان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی سپیدان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان سپیدان در فاصله ۷۰ کیلومتری شیراز و در شمال غرب استان فارس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است