Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم و هفتم لیگ برتر تکواندو در محل فدراسیون با حضور ۸ تیم امروز دوشنبه ۲۱ آبان ماه برگزار شد و تیم شهرداری ورامین با پیروزی مقابل تیم لوازم خانگی کن توانست قهرمان نیم فصل شود و عنوان دوره قبل خود را حفظ کند و با ۲۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم لوازم خانگی کن با ۱۶ امتیاز دوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در هفته ششم تیم شهرداری ورامین برابر تیم تعاونی انقلاب شهریار روی شیاپ چانگ رفت و مقتدرانه و با نتیجه ۷ بر یک پیروز شد تا در پایان این هفته با این پیروزی ۱۸ امتیازی شود و اختلاف خود را با تیم کن بیشتر کند.

در همین هفته تیم لوازم خانگی کن با تساوی ۴ بر ۴ مقابل تیم دانشگاه آزاد ۱۶ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

اما در هفته هفتم و پایانی دو تیم مدعی شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن به مصاف یکدیگر رفتند تا قهرمان نیم فصل مشخص شود در این دیدار مهدی خدابخشی، آرین محمدی، پوریا عرفنیان، محمد حسن پلنگ افکن، امیر حسین امیدی برای تیم شهرداری ورامین به پیروزی رسیدند تا این دیدار حساس با نتیجه ۶ بر ۲ به سود شاگردان خانلرخانی به پایان برسد و تیم شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل هفدهمین دوره لیگ برتر تکواندو شود. امیر محمد بخشی، امیر ولی پور برای تیم کن به پیروزی رسید.

تیم شهرداری ورامین که در بین دو فصل لیگ باید به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های جهان شرکت کند اکنون با قهرمانی در نیم فصل با انگیزه و انرژی بیشتری راهی مسابقات می شود.

بیشتر بخوانید:

بازگشت مهدی خدابخشی به مسابقات تکواندو خانلرخانی: شرایط سختی برای انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات تیمی جهان داریم بخشی: هیچ حریفی در تکواندو برای من زنگ تفریح نیست

انتهای پیام/

قهرمانی شاگردان خانلرخانی در نیم فصل لیگ برتر تکواندو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان نایب قهرمان غرب آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله فینال مسابقات بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا شامگاه چهارشنبه با برگزاری دیدار سوم میان دو تیم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان پیگیری شد.

در این دیدار که در بیروت برگزار شد، تیم الریاضی با نتیجه ١٠٠ بر ٧٨ نماینده ایران را شکست داد.

فینال سوپرلیگ غرب اسیا به صورت ٢ از٣ برگزار می شود. شهرداری گرگان در دیدار نخست مقابل الریاضی شکست خورد اما در دیدار دوم به برتری دست یافت.

بدین ترتیب با شکست در سومین دیدار فینال، تیم شهرداری گرگان به نایب قهرمانی غرب آسیا دست یافت.

کد خبر 6100768

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان نایب قهرمان غرب آسیا شد
  • شهردارى گرگان نايب قهرمان غرب آسيا شد
  • خدمات پس از فروش لوازم خانگی و یدکی خودرو اجباری است
  • سردار آزمون و پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ برتر (فیلم)
  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است