Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه از دعوت نشدن بازیکنانم به تیم ملی خوشحال هستم، گفت: سازمان لیگ هنوز درباره لغو بازی با استقلال شفاف سازی نکرده است.

به گزارش ایرنا از باشگاه پدیده، یحیی گل محمدی در مورد دلایل لغو دیدار برابر استقلال اضافه کرد: باید بگویم این سوال را هم من از سازمان لیگ دارم که در این باره شفاف سازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالاخره این بازی حق تیم ما بود و حق هواداران. زمانی که شایعه لغو بازی به گوش ما رسید، با سازمان لیگ تماس گرفتیم و آنها اعلام کردند که 100 درصد بازی برگزار می شود، اما درست روز قبل از تعطیلات آخر صفر اعلام کردند که بازی لغو شده است.
وی در مورد اینکه دلیل لغو این بازی مشغله نیروی انتظامی عنوان شده است، تصریح کرد: هنوز سازمان لیگ در این خصوص شفاف سازی نکرده است. من باید از استاندار خراسان رضوی و همچنین نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد برای پیگیری این موضوع تشکر کنم. طبق صحبت ها و رایزنی هایی که نماینده مشهد انجام داد، نیروی انتظامی هیچ مشکلی برای برگزاری این بازی نداشته است. حالا این سوال پیش می آید که چه کسی به خود اجازه داده تا اقتدار نیروی انتظامی را به خاطر یک فوتبال زیر سوال ببرد؟
گل محمدی در پاسخ به این پرسش که تصورتان این است که با لغو این بازی به دنبال خروج استقلال از بحران بوده اند؟، گفت: حرف من این است که اگر برعکس همین شرایط برای تیم استقلال بود، قطعا و یقینا لحظه ای اجازه تاخیر در بازی را نمی دادند، چه برسد به لغو آن. به هر شکل همه می دانند که شرایط استقلال با تاخیری که در این بازی به وجود آمد، بهتر خواهد شد و به نوعی کمک به این تیم بوده است.
وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی پدیده با لغو این بازی بر هم ریخت، گفت: قطعا همین است. شما ببینید ما از هفته گذشته که با نساجی بازی کردیم تا اوایل آذر ماه یعنی در حدود 22 یا 23 روز هیچ مسابقه دیگری نداریم. در حالی که اگر بازی با استقلال انجام می شد، این زمان به دو هفته کاهش پیدا می کرد.
سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به صدرنشینی تیمش در لیگ برتر گفت: کار سختی را تا اینجای رقابت ها انجام دادیم که البته نتیجه اش برای مان فعلا شیرین بوده است. هر چند که باید بگویم که این صدرنشینی با تلاش بازیکنان و سایر همکارانم در کادر فنی، مدیران باشگاه و سایر اعضا باشگاه و البته حمایت های بی چون چرای هواداران به ثمر رسیده است.
وی در پاسخ به این پرسش که این نتایج خوب تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: تا هر زمانی که تلاش کنیم و حمایت شویم. تیم ما واقعا از هفته اول با مشکلات بسیار زیادی روبرو بود و هنوز هم برخی از این مشکلات باقی است. می خواهم بگویم اگر مدیران شهری و استانی یعنی شهرداری و استانداری پای کار نمی آمدند، تیم ما به کلی بهم می ریخت و صدرنشینی را از چند هفته قبل از دست رفته باید می دیدیم.
سرمربی پدیده در رابطه با برنامه تیمش در تعطیلات لیگ اظهار داشت: متاسفانه به دلیل اینکه در مشهد تیم لیگ برتری، حتی دسته یکی وجود ندارد کار ما برای انجام بازی های تدارکاتی قوی بسیار سخت است. با این حال قرار است با هماهنگی که انجام دادیم روز چهارشنبه در ورزشگاه امام رضا(ع) یک بازی دوستانه سبک با یکی از تیم های مشهد داشته باشیم. بعد از آن به تهران می رویم تا بتوانیم با برخی از تیم های لیگ برتری بازی دوستانه داشته باشیم و بعد از آن دوباره به مشهد بازگردیم.
وی در پایان در رابطه با اینکه با وجود صدر نشینی هیچ بازیکنی از پدیده به تیم ملی دعوت نشده، تصریح کرد: من واقعا از این اتفاق خوشحال هستم و فکر می کنم این باعث می شود تا بازیکنان من به عنوان صدرنشین رقابت های لیگ تلاش بیشتری کنند تا بتوانند خودشان را بیشتر نشان بدهند تا شاید به تیم ملی هم دعوت شوند.
تیم فوتبال پدیده با وجود لغو دیدار برابر استقلال هنوز با 26 امتیاز صدرنشین رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران است.
ورزشی**ع.ک**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پديده يحيي گل محمدي استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استقلال خوزستان از سازمان لیگ/ داور با سپاهان را عوض کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باید روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت حسن اکرمی رو در روی هم قرار گیرند.

در همین رابطه باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تغییر داور این بازی شد.

کد خبر 6097065

دیگر خبرها

  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • درخواست استقلال خوزستان از سازمان لیگ/ داور با سپاهان را عوض کنید
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی