Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلایه سرمربی پدیده از سازمان لیگ!

طرفداری- یحیی گل محمدی، سرمربی پدیده مشهد درباره شرایط تیمش در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت هنوز سازمان لیگ درباره لغو دیدار ما با استقلال شفاف سازی نکرده است و به نوعی به استقلال کمک شده است.

به نقل از تسنیم، یحیی گل محمدی درباره شرایط پدیده اظهار داشت:

خب باید بگویم که کار سختی را تا اینجای رقابتها انجام دادیم که البته نتیجه اش برایمان فعلا شیرین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند که باید بگویم که این صدرنشینی با تلاش بازیکنان و سایر همکارانم در کادر فنی ، مدیران باشگاه و سایر اعضا باشگاه و البته حمایت های بی چون چرای هواداران به ثمر آمده است. همانطور که گفتم این نتیجه تلاش بچه ها و لطف خدا بوده است. امیدوار هستم این روندمان همینطور ادامه پیدا کندو مردم شاد شوند.

سرمربی پدیده درباره ادامه روند موفقیت‌آمیز تیمش گفت:

تا هر زمانی که تلاش کنیم و حمایت شویم. تیم ما واقعا از هفته اول با مشکلات بسیار زیادی روبرو بود و هنوز هم برخی از این مشکلات باقی است. می خواهم بگویم اگر مدیران شهری و استانی یعنی شهرداری و استانداری پای کار نمی آمدند ، تیم ما به کلی بهم می ریخت و صدرنشینی را از چند هفته قبل از دست رفته باید می دیدیم اما خوشحالم که با حمایت و مطالبه مردم مشهد و خراسان، مسئولین پای کار آمدند و کمک های خوبی به تیم داشتند که قول داده اند ادامه دار خواهد بود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی درباره لغو دیدار با استقلال عنوان کرد::

باید بگویم این سوال را هم من از سازمان لیگ دارم که در این باره شفاف سازی کنند. بالاخره این بازی حق تیم ما بود و حق هواداران. زمانی که شایعه لغو بازی به گوش ما رسید، با سازمان لیگ تماس گرفتیم و آنها اعلام کردند که صدردصد درصد بازی برگزار می شود، اما درست روز قبل از تعطیلات آخر صفر اعلام کردند که بازی لغو شده است.

سرمربی پدیده افزود:

هنوز سازمان لیگ در این خصوص شفاف سازی نکرده است. من باید از استاندار خراسان رضوی و همچنین آقای پژمان فر نماینده مردم مشهد برای پیگیری این موضوع تشکر کنم. طبق صحبت ها و رایزنی هایی که آقای پژمان فر انجام دادند، نیروی انتظامی هیچ مشکلی برای برگزاری این بازی نداشته است‌،حالا این وسط سوال پیش می آید که چه کسی به خود اجازه داده تا اقتدار نیروی انتظامی را به خاطر یک فوتبال زیر سوال ببرد؟ من حرفم این است که اگر همین شرایط برای تیم استقلال برعکس بود قطعا و یقینا لحظه ای اجازه تاخیر در بازی را نمی دادند ، چه برسد به لغو آن. به هر شکل همه می‌دانند که شرایط استقلال با تاخیری که در این بازی به وجود آمد، بهتر خواهد شد و به نوعی کمک به این تیم بوده است.  شما ببینید ما از هفته گذشته که با نساجی بازی کردیم تا اوایل آذرماه یعنی در حدود 22 یا 23 روز هیچ مسابقه دیگری نداریم. در حالی که اگر بازی با استقلال انجام می‌شد، این زمان به دو هفته کاهش پیدا می‌کرد.

متاسفانه به دلیل اینکه در مشهد تیم لیگ برتری ، حتی دسته یکی وجود ندارد کار ما برای انجام بازی های تدارکاتی قوی بسیار سخت است. با این حال قرار است با هماهنگی که انجام دادیم روز چهارشنبه در ورزشگاه امام رضا(ع)یک بازی دوستانه سبک با یکی از تیم های مشهد داشته باشیم. بعد از آن به تهران می رویم تا بتوانیم با برخی از تیم های لیگ برتری بازی دوستانه داشته باشیم و بعد از آن دوباره به مشهد بازگردیم.

متاسفانه زمین تمرین ما در منزل آباد مشهد دیگر کیفیتی ندارد و باید به آن استراحت بدهیم. استاندار خراسان رضوی در این باره به ما قول داده بودند که این مشکل را حل کنند و فکر می‌کنم به مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرده بودند ، اما متاسفانه این مشکل پابرجاست و باید بگویم که تیم ما زمین تمرین ندارد. البته در مشهد به طور کلی زمین چمن با کیفیت و مرغوب خیلی تعدادش کم است و این نیز دردسر دیگری را برای ما ایجاد کرده است.

باید از مسئولان تربیت بدنی آستان قدس رضوی بابت بهبود و بهسازی کیفیت چمن ورزشگاه نسبت به قبل تشکر کنم. اما در موضوع استفاده از زمین چمن ورزشگاه باید بگویم که ما چندین بار این موضوع را مطرح کردیم که زمین چمن این استادیوم را برای تمرینات تیم حتی یک روز در هفته در اختیارمان بگذارند، اما این کار انجام نشده است. فکر نمی‌کنم استادیومی با این عظمت برای برگزاری یک جلسه تمرین آسیبی به آن وارد شود. متاسفانه برای برگزاری یک جلسه تمرین سبک پیش از انجام بازی های رسمی هم اجازه ورود به ما نمی‌دهند، شرایطی که برای ما به عنوان تیم میزبان است کاملا شبیه به تیم های میهمان و شاید بدتر از آنها هم باشد.

همانطور که اشاره کردم بخش اعظمی از مشکلات تیم به دلیل مطالبه گری همین هوادارنمان و مردم مشهد و خراسان رقم خورده است. واقعا باید از آنها تشکر کنم چرا که انگیزه ای دوچندان به ما می دهند. امیدوار هستم که دوستان برنامه ریز مسابقات و فدراسیون فوتبال به دغدغه های هواداران سایر تیم ها مثل تیم پدیده هم بیشتر توجه کند.این طور نباشد که خدای نکرده بین هواداران فرق قائل شوند.

من واقعا از دعوت نشدن بازیکنانم به تیم ملی خوشحال هستم و فکر می‌کنم این باعث می شود تا بازیکنان من به عنوان صدرنشین رقابت‌های لیگ تلاش بیشتری کنند تا بتوانند خودشان را بیشتر نشان بدهند تا شاید به تیم ملی هم دعوت شوند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد

به گزارش تابناک، نخستین نشست خبری هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۳ امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

طحان نظیف در ابتدای نشست با مرور مصوبات مجلس بیان کرد: طرح ساماندهی زمین و مسکن از سال گذشته میان مجلس و شورای نگهبان در حال رفت و آمد است و برخلاف موازین اسلامی شناخته‌ نشد بنابراین امیدواریم به زوی محقق گردد.

وی ادامه داد: همچنین طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی نیز مورد بررسی شورای نگهبان قرار گرفت و در مرحله ابلاغ و اجرا قرار دارد.

طحان نظیف افزود: لایحه ارجاع اختلاف بین شرکت توانیر و ترکیه به داوری است که با بررسی های انجام شده خلاف موازین شرع شناخته نشد و اخیرا ابلاغ شد. 

او ادامه داد: اصلاح اساسنامه صندوق نوآوری وشکوفایی نیز با بررسی های انجام شده خلاف موازین شرعی شناخته نشد‌. همچنین اصلاح اساسنامه چند منطقه آزاد کیش، قشم، ارس باران، جلفا، اروند و ... مورد بررسی قرار گرفت و خلاف موازین شرع شناخته نشد.

تکلیف سیستم انتخابات تناسبی مجلس چیست؟

طحان نظیف در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر اینکه تکلیف سیستم انتخابات تناسبی مشخص شد؟ و مظر شورای نگهبان در این‌باره چیست؟ بیان کرد: مصوبه انتخابات تناسبی سال گذشته مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت اما هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام ابهاماتی داشت. بنابراین مجلس شورای اسلامي ترجیح داد که این‌ بخش را فعلا حذف کند. 

وی درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان نیز افزود: برنامه هفتم توسعه از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا خواهد بود و مصوبه متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیز مورد تایید واقع شد اما با توجه به احکام متعددی که در این برنامه وجود دارد و به‌تبع ایرادات آن، مصوبه در حال رفت آمد میان مجلس و شورای نگهبان است.

طحان‌نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مستندات رد سلاحیت حسن روحانی چیست عنوان کرد: موارد متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد ضمن آنکه موارد ذکر شده نیز به صورت دقیق و شفاف بیان نشد‌. با این حال بررسی این موضوع بر عهده فقهای شورای نگهبان است.برای انتشار دلایل رد صلاحیت حسن روحانی نیاز به مجوز قانونی است که در اختیار ما نیست.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی