Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@20:20:18 GMT

لابی صهیونیستی در آمریکا/ مستندی که پخش نشد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۲۵۵۸

لابی صهیونیستی در آمریکا/ مستندی که پخش نشد

الاخبار در گزارشی اعلام کرد که شبکه الجزیره سال گذشته به تهیه یک فیلم مستند از فعالیت های لابی صهیونیستی در آمریکا اقدام کرد، اما پس از تیرگی روابط دوحه با ریاض به این لابی برای حمایت از قطر پناه آورد و از پخش این مستند صرف نظر کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه بین الملل: روزنامه لبنانی «الاخبار» گزارش داد: شبکه «الجزیره» به فضل موفقیت یکی از روزنامه نگارانش به لابی صهیونیستی در ایالت متحده آمریکا نفوذ کرد و یک فیلم مستند مهمی از عملکرد و فعالیت های این لابی که برخی از آنها پیگیرد قانونی دارد، تهیه کرد؛ اما بحران عربستانی – قطری در تابستان سال 2017 میلادی و جانبداری کامل «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و دامادش «جراد کوشنر» از عربستان باعث شد تا طرف قطری را به سمت لابی صهیونیستی سوق دهند تا از این لابی بخواهد تا کمیپن سیاسی و رسانه ای را در دفاع از قطر در ازای کمک مالی به تعدادی از سازمان های این لابی به راه بیندازد و متعهد شد این فیلم مستند تهیه شده را پخش نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

این فیلم از نگرانی واقعی رژیم صهیونیستی نسبت به بدترشدن چهره این رژیم و شهرتش در میان افکار عمومی آمریکا به ویژه دانشجویان دانشگاهها و فعالیت جنبش های همبستگی با ملت فلسطین و در راس آن جنبش تحریم و عدم سرمایه گذاری در اسرائیل «BDS»  پرده برمی دارد.

از نگاه رژیم صهیونیستی، دانشگاهها مکانهایی برای تهدید اصلی این رژیم به شمار می آید که مراکزی برای نخب سازی آینده هستند و هواداران جنبش تحریم را بیشتر می کنند.به همین دلیل، رژیم صهیونیستی برای مقابله با این تهدید، وزارتخانه جدیدی را با عنوان «وزارت امور استراتژیکی» تاسیس کرد که ماموریت آن مدیریت و نظارت مستقیم بر جنگ واقعی سیاسی و رسانه ای ضد هواداران فلسطین است.

 برهمین اساس، مقامات رژیم صهیونیستی معتقدند که استراتژی دفاعی از رژیم صهیونیستی در مقابله با دشمنانش فایده ندارد، بلکه این رژیم باید استراتژی هجومی برای تخریب چهره منتقدان رژیم صهیونیستی و سیاست های آن را دنبال کند و حتی در این جنگ می تواند منابع معیشتی شان را تهدید کند.

ابراز این جنگ شبکه ای از سازمان های صهیونیستی موجود در آمریکا و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی ازجمله موسسه دفاع از دمکراسی است که در این امر مشارکت می کنند و همچنین گروههای سری که از مبارزان هوادار فلسطین و زندگی حرفه ای و خصوصی آنها جاسوسی می کند و اسامی آنها و اطلاعاتشان را در پایگاه های اینترنتی و شبکه های ارتباطی با شرکت ها یا موسسه ها و نهادیی که در آن کار می کنند، منتشر می کند تا به آنها نسبت به ماندن در کارهایشان هشدار دهند.

تعدادی از کارمندان شبکه های جنگی رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که آنها کمک های مستقیمی از رژیم صهیونیستی برای عملیات هایی که اجرا می کنند، دریافت می کنند؛ همچنین این رژیم  جدیدترین سیستم های شنود و جنگ الکترونیکی و برنامه های اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار می دهد

این فیلم شامل داده ها و اطلاعات مهمی درباره چگونگی فعالیت این شبکه و تایید اعضای کنگره و سنا برای رژیم صهیوینستی با حمایت مالی کمپین های انتخاباتی و فعالیت هایشان است.

الاخبار، این فیلم را از طرف دوستان خود به دست آورده است و به زودی آن را در پایگاه خود با مشارکت پایگاه شرق XXI در فرانسه و پایگاه «الکترونیکی انتفاضه» در آمریکا پخش خواهد کرد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان محمد جواد ظریف شبستان یزد اجلاس جهانی گردشگری آمریکا اردبیل شیراز زلزله کرمانشاه مناطق زلزله زده مددجویان کمیته امداد الاخبار آمریکا قطر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، نیویورک تایمز جمعه شب به نقل از یک مقام صهیونیستی که نامش را فاش نکرد، این خبر را منتشر کرد و افزود که سفر بلینکن در روزهای آتی انجام خواهد شد.

آخرین باری که بلینکن به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد ماه مارس بود یعنی زمانی که آمریکا درباره تبعات حمله به رفح هشدار داد. دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا از آن هنگام تاکنون بارها درباره این حمله هشدار داده است.

سفر بلینکن در شرایطی انجام خواهد شد که هنوز مذاکرات برای برقراری آتش‌بس در غزه به نتیجه نرسیده است. نیویورک تایمز نوشته که گفت‌وگوهای وزیر خارجه آمریکا در سرزمین‌های اشغالی بر آزادی اسرای صهیونیستی متمرکز خواهد بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده‌اند که تل‌آویو مایل است در صورت توافق با حماس بر سر آزادی اسرا و آتش‌بس در خصوص قصد خود برای حمله به رفح تجدید نظر کند.

بر اساس این گزارش، این به معنای پایان جنگ نیست و رژیم صهیونیستی در خصوص اتمام جنگ کوتاه نخواهد آمد.

در همین رابطه رسانه‌های عربی گزارش دادند که مصر به رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده که حاضر است در ازای عدم حمله به رفح، مذاکرات آتش‌بس برای توافق با حماس را با میانجیگری خود از سر بگیرد.

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با طرح‌های ارتش برای حمله به رفح موافقت کرده اما هنوز برای اجرای آن چراغ سبز نشان نداده است.

دیگر خبرها

  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • رد پای لابی صهیونیستی در هیاهوی دوباره خارج نشینان | توماج، اسم رمز فراموشی فاجعه غزه