Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمادگی پدافندی استان سمنان در برابر حملات شیمیایی با اجرای مانور ارزیابی شد. ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مانور آمادگی در برابر حوادث با عنوان پیامبر اعظم(ص) امروز در سمنان برگزار شد و در این مانور آمادگی پدافندی استان سمنان در برابر حملات شیمیایی ارزیابی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مانور هماهنگی بین دستگاهی برای انجام عملیات امداد و نجات و مدیریت در زمان بحران نیز به نمایش گذاشته شد.

در این مانور کنترل بهداشتی محیط حادثه، پاسخگویی به نیازهای حادثه و همچنین درمان جسمی و روانی بازماندگان حمله شیمایی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان انجام شد.

این مانور با هدف بررسی مشارکت تیم‌های عملیاتی و امدادی، استفاده درست از زمان طلایی برای نجات جان افراد آسیب دیده و غیره برگزار شد.

مانور میدانی با عنوان «حمله شیمایی با عامل ناشناخته»  به همت  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و با همکاری اعضای کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک پدافند غیر عامل استان در مصلی شهرستان سمنان برگزار شد.

در مانور آمادگی در برابر حوادث پیامبر اعظم(ص) علاوه بر دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 13 دستگاه امدادی دیگر نیز مشارکت داشتند.

به گزارش تسنیم در مانور آمادگی در برابر حوادث سپاه  قائم آل محمد (عج) استان سمنان، نیروی انتظامی استان، جمعیت هلال احمر استان،، سازمان انتقال خون استان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، اداره کل محیط زیست استان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان، بسیج جامعه پزشکی استان، مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان سمنان، اداره کل بهزیستی استان، شرکت آب و فاضلاب منطقه ای استان و اداره کل دامپزشکی استان مشارکت کردند.

انتهای پیام/ ت

R41366/P1336/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه