Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - مرحله نهایی لیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور در رشته کراس کانتری روز دوشنبه در منطقه گردوی اراک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این دوره از مسابقات با حضور 39 ورزشکار در قالب 19 تیم و در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در نهایت «محمد حسین اسکندری» از هیات دوچرخه سواری قم، «علیرضا جباری» از باشگاه شهر بهشت و «مصطفی حسین زاده» از منطقه آزاد انزلی به ترتیب عنوان های اول تا سوم رده سنی جوانان این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رده سنی بزرگسالان نیز «پرویز مردانی» از اسکات ایران اول شد و «محمد پور شریف» از اسکات ایران عنوان دوم این دوره از مسابقات را بدست آورد و «فراز شکریم از جانیت ایران نیز سوم شد.
مرحله نهایی مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان رشته کراس کانتری بانوان کشور نیز، فردا(سه شنبه)در منطقه گردشگری گردوی اراک برگزار می شود.
مسابقات دانهیل مرحله نهایی لیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور روز گذشته (یکشنبه) در منطقه کوهستانی گردو اراک برگزار شد.
مراحل قبلی مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور نیز در کردستان و تهران برگزار شده است.
بیش از 800 ورزشکار زن و مرد به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات دوچرخه سواری استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دوچرخه سواري مسابقات كشوري استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه

در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا در روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان مقابل نمایندگان روسیه به ترتیب به برتری و تساوی رسیدند. 

به گزارش ایسنا، در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا خانتی مانسیسک روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های تولاسیتی و مسکوسیتی صف‌آرایی کردند که در نهایت با برتری ۳ بر ۱ تیم ملی مردان ایران و تساوی ۲ بر ۲ تیم زنان ایران به پایان رسید.

در پایان دور ششم تیم ملی امید مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین روس در جایگاه دوم و تیم ملی زنان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به رقبا در جایگاه چهارم قرار دارد.

سه دور تا پایان مسابقات باقی مانده و تیم‌های ایرانی برای تصاحب صدر جدول در تکاپو هستند. 

تیم ملی امید مردان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی زنان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • عکس‌| حمایت مردان آهنین از گربه‌سیاه پرسپولیس!
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان