Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@22:40:56 GMT

تکذیبِ تغییر رئیس بنیاد مستضعفان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۴۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ ­درپی انتشار شایعاتی درباره تغییر رئیس بنیاد مستضعفان و حدس های بی پایه درباره حضور افراد مختلف به عنوان ریاست این بنیاد، یک مقام آگاه ضمن تکذیب هرگونه تغییر در بنیاد مستضعفان اعلام کرد: آقای سعیدی کیا از مدیران جهادی، موفق و باسابقه جمهوری اسلامی است که در همه ادوار منشأ خدمات زیادی بوده است؛ اکنون هم به هیچ عنوان تغییر وی در دستور کار نیست و کماکان با قوت و همت مضاعف به مسئولیت خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام آگاه همچنین از رسانه ها درخواست کرد از دامن زدن به شایعات بی اساس و حاشیه سازی برای خدمتگزاران نظام اسلامی خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تکذیب بنیاد مستضعفان گمانه تغییر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی صبح شنبه در بازدید از اجرای طرح هادی روستای «مال محمود» بخش ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: اجرای طرح هادی روستای مال محمود به متراژ شش هزار مترمربع و با اعتبار قریب ۲۲ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت دهیاری روستا در حال انجام است.

بخشدار ریگ از پیگیری بی وفقه دهیار این روستا و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه و همکاری مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تقدیر کرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۴۰ هزار متربع آسفالت معابر روستایی در بخش ریگ انجام شد که به لحاظ کمیت بیش از ۱۰ سال قبل از آن بوده است.

بخشدار ریگ یادآور شد: برای دوره جاری ۱۵۰ هزار متر مربع در سطح روستاهای بخش آماده آسفالت داریم که تا کنون ۱۰ هزار متر مربع در روستاهای «مجنون» و «مال محمود» اجرا شده و سایر روستاها نیز ظرف یک تا ۲ ماه آینده به انجام خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از زحمات گسترده و بی وقفه سایر دهیاران، خواستار پیگیری آنها در جذب حداکثری سهمیه قیر شهرستان در راستای توسعه و عمران بیشتری در روستاهای بخش ریگ شد.

کد خبر 6089571

دیگر خبرها

  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد