Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@14:52:12 GMT

سه معاون سازمان بسیج اساتید منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۵۴۵۴

سه معاون سازمان بسیج اساتید منصوب شدند

رییس سازمان بسیج اساتید کشور طی احکام جداگانه‌ای معاونین سرمایه انسانی، معاون آموزشی و معاون امور استان‌ها و بازرسی سازمان بسیج اساتید کشور را منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید کشور طی احکام جداگانه‌ای محمدحسین ضمیریان را به سمت معاون آموزشی، علی شمس الدینی را به سمت معاون سرمایه انسانی و علی امینی را به سمت معاون امور استان‌ها و بازرسی سازمان بسیج اساتید کشور منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج اساتید همچنین از تلاش‌ها و زحمات سید ابراهیم سرپرست‌سادات در سمت معاونت آموزشی و احمد نادری در سمت معاونت سرمایه انسانی این سازمان، تقدیر و ضمن آرزوی موفقیت برای آن‌ها گفت: قطعا از ظرفیت این عزیزان در این سازمان استفاده خواهد شد.

در این احکام، لزوم رعایت اصول مهمّی مانند «نوسازی» و «تحول آفرینی هدفمند و انقلابی» در شناخت وظایف سازمانی، مبنا قرار دادن نگاه مسئله محور، اثربخش و جامعه گرایانه در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و کاربست تفکر انتقادی و آینده پژوهانه و استفاده از ظرفیت‌های گرانسنگ جامعه علمی و دانشگاهی و حرکت بر مبنای سند تحول راهبردی سازمان بسیج اساتید مورد تأکید قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج بسیج اساتید مجتبی زارعی علی امینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد

صابر جباری فاروجی از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین فرشیدی؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت در حکمی، دکتر صابر جباری فاروجی را به‌ عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن حکم معاون بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جباری

با سلام

با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست‌ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم‌افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه‌­های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ  جنابعالی به سمت "دبیر کارگروه سلامت مدارس"  منصوب می‌­شوید.

اجرای نهضت ملی سواد سلامت‌آموزی در مدارس 10 استان کشور

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­‌عصر(عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش‌­آموزان موفق و منصور باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه