Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@13:22:44 GMT

پلگرینی در تیررس سران منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۵۹۷۸

به گزارش پارس نیوز، 

پایگاه اینترنتی کالچو مرکاتور در تازه ترین سرمقاله خود مدعی شد سران منچستریونایتد اعلام کردند خرید لورنزو پلگرینی ستاره خط میانی آاس رم مهم ترین هدف نقل وانتقالات زمستانی شیاطین سرخ است.

براساس این گزارش؛ سران منچستریونایتد نتوانستند کلودیو لوتیتو رئیس لاتزیو را برای خرید سرگی میلینکویچ ساویچ ستاره صربستانی عقاب های رمی آن هم با پیشنهاد مبلغ 120 میلیون پوند راضی کنند و قصد دارند به جای خرید این ستاره صربستانی اکنون پلگرینی ایتالیایی را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ سران منچستریونایتد برای خرید پلگرینی ایتالیایی به توافقات اولیه با زرشکی پوشان رمی با مبلغ 100 میلیون پوند رسیدند.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کالچو کالچو پارس منچستریونایتد سران پلگرینی تیررس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکهزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی فروردین ماه امسال، وارد شعب این نهاد شد و کار رسیدگی به آنها انجام شده است.

وی بیان داشت: از این تعداد پرونده یکهزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات بوده است.

لقمانی اظهار داشت: همچنین ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده نیز مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

وی افزود: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و عملکرد این سازمان در رسیدگی به پرونده‌های مذکور مطلوب بوده است.

کد خبر 6087770

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است