Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:51:25 GMT

پدر ابرقهرمانان مارول درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۶۰۵۹

پدر ابرقهرمانان مارول درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، استنلی مارتین لیبر یا به اختصار استن لی، نویسنده، ویراستار، ناشر مجله‌های کمیک مارول، بازیگر،تهیه‌کننده و مجری آمریکایی ساعاتی پیش در لس آنجلس آمریکا درگذشت.

لی خالق مجموعه‌ای از مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین کاراکترهای ابرقهرمان است که دهه‌ها دنیای کتاب های کمیک و در سال های اخیر نبض سینمای جهان را در اختیار داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از معروف ترین شخصیت های که مستقیما یا با کمک ذهن خلاق او جان یافته اند می توان به مرد عنکبوتی، هالک، ثور، مرد آهنی، مردان ایکس، پلنگ سیاه و چهار شگفت‌انگیز اشاره کرد.

استن لی کار حرفه ای خود را از سال ۱۹۳۹ به عنوان دستیار در مجله کمیک «تایملی» آغاز کرد. نشریه ای که سال ها بعد در اوایل دهه ۶۰ به «مارول» تغییر نام داد. او در طول این سال ها به سردبیری و ریاست این مجموعه رسید و به همراهی بزرگان دیگری چون جک کربی، استیو دیتکو و لری لیبر برخی از مهم‌ترین ابرقهرمانان دنیای کمیک را خلق کرد. این شخصیت ها بعدها با ورود مارول به دنیای سینما و خلق «دنیای سینمایی مارول» تا فراسوی مرزها پیش رفتند و به یکی از پولسازترین ژانرهای صنعت سینما بدل شدند.

استن لی در هنگام مرگ ۹۵ سال سن داشت.

کد خبر 4456789

منبع: مهر

کلیدواژه: استن لی هالیوود تئاتر ایران سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران فیلم کوتاه هالیوود سینمای مستند سریال ایرانی کنسرت موسیقی فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی دوازدهمین جشنواره سینماحقیقت پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ

سونگ هه کیو، بازیگر مطرح کره‌ای است که بیشتر ما او را با ایفای نقش ماندگارش در سریال «نسل خورشید» به یاد داریم. این بازیگر که مدتی است دنیای مدلینگ را جدی‌تر از بازیگری دنبال می‌کند، بارها با استایل‌های کت و شلواری و جذابش رخ نموده‌است.

در ادامه نگاهی داشته‌ایم به تعدادی از کت و شلوارهای جذاب سونگ هه کیو که در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف بر تن او نشسته‌اند و با مدل کفش‌های متفاوتی نیز ست شده‌اند.

منبع:‌ وب سایت چی بپوشم

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ببینید | ۱۲ اردیبهشت سالروز درگذشت محمدرضا لطفی
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • (تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ
  • حواشی دنیای فوتبال