Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که بعد از کشته شدن روزنامه‌نگار منتقد آل‌سعود یک عضو تیم ترور در تماس تلفنی با مافوق خود در عربستان از انجام شدن ماموریت خود در قتل خاشقجی خبر می‌دهد.

این روزنامه به نقل از ۳ منبع مطلع از فایل صوتی مربوط به قتل Murder جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد آل‌سعود در کنسولگری عربستان در استانبول گزارش داد که مدت کوتاهی بعد از کشته شدن وی، یک عضو تیم ترور Assassination از طریق تلفن به مافوق خود در عربستان سعودی می‌گوید که به رئیست (که احتمالا محمد بن سلمان باشد) بگو، ماموریت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش افزود، این فایل صوتی که جینا هاسپل رئیس سازمان سیا نیز آن را شنیده است، از سوی مقامات اطلاعاتی به عنوان قویترین مدرک در زمینه دست داشتن محمد بن سلمان در قتل خاشقجی قلمداد می‌شود.

نیویورک تایمز افزود: در حالیکه اسم محمد بن سلمان در این فایل آورده نمی‌شود، اما مقامات اطلاعاتی آمریکا می‌گویند که «رئیست» در این فایل صوتی اشاره به محمد بن سلمان است.

این افراد آشنا به این فایل صوتی می‌گویند، کسی که پشت تلفن حرف می‌زند «ماهر عبدالعزیز مطرب» است که به زبان عربی صحبت می‌کند و یکی از اعضای تیم ۱۵ نفره است که برای کشتن Killing خاشقجی از ریاض به استانبول رفته بودند.

مقامات اطلاعاتی ترکیه به مقامات اطلاعاتی آمریکایی گفته‌اند که در اینجا ماهر مطرب به نظر می‌رسد در حال گفتگو با یکی از دستیاران محمد بن سلمان در ریاض است. درحالیکه ترجمه عربی ممکن است کمی متفاوت باشد، اما مطرب به فردی که دارد او را آن طرف تلفن مطلع می‌کند میگوید که «کار انجام شد».

با این حال مقامات اطلاعاتی ترکیه گفته‌اند که فایل صوتی دلالت محض بر محمد بن سلمان نیست و شواهد غیر قابل انکار علیه وی وجود ندارد.

این گزارش افزود؛ در بیانیه‌ای که عربستان سعودی روز دوشنبه منتشر کرد هرگونه دخالت محمد بن سلمان در قتل خاشقجی را رد کرده است. در این بیانیه آمده است که ترکیه به عوامل اطلاعاتی سعودی اجازه داده است که فایل‌های صوتی را گوش کنند، اما در هیچکدام از این فایل‌ها عبارت «به رئیست بگو» شنیده نشده است.

با این حال نیویورک تایمز می‌گوید که ترکیه ممکن است چندین فایل صوتی مختلف داشته باشد که به صورت گزینشی آن را در اختیار افراد و کشور‌های مختلف قرار می‌دهد.

این گزارش میگوید که سخنگوی سازمان سیا حاضر نشده است در این زمینه اظهار نظر کند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زیبایی دائمی به چه قیمتی ؟! آدم ربایی اشتباهی در تهران / آنها قرنیه چشم را می خواستند ! حکم اعدام برای بی رحم ترن زن + عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس حادثه مرگبار و همزمان برای 4 پسر دانش آموز خراسانی هنگام بازگشت از مدرسه + عکس رفتار زننده رئیس پلیس با یک زن و شوهر + تصویر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس ساکشن برای لاغری ران پا ، زن جوان یزدی را کشت جزییات اقدامات علی دایی در مناطق زلزله زده / چرا یکسال سکوت و اتهام زندان و شلاق در انتظار کسانی که عمل چشم گربه ای و گوش الاغی می کنند/ پزشک هم مجازات می شود دردسر دردناک در ازدواج سوم راننده بازنشسته دردسر انگشتر بازیکن ایرانی او را به آتش نشانی کشاند+ فیلم و عکس تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس اسیدپاشی مرگبار روی گلوی یک زن / بیمارستان قربانی اسیدپاشی را در تایلند پذیرش نکرد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه روزنامه قتل Murder ترور Assassination بن سلمان کشتن Killing عربستان قتل اسید روزنامه نگار ترک روزنامه نگار بن سلمان خاشقچی خاشقجی عکس فیلم ایران دختر قتل زندگی پول مردم یک زن پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های سازمان تبلیغات اسلامی نشر برنامه‌های قرآنی و دینی در جامعه است، گفت: در این زمینه مؤسسات و خانه‌های قرآنی با مجوز این نهاد در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.

او با اشاره به فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان ملایر افزود: علاوه بر این مؤسسات و خانه‌های قرآنی جلسات خانگی قرآن نیز در این شهرستان فعال است.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری بیش از ۱۳۰ محفل و کرسی تلاوت قرآن در دو سال اخیر در سطح مساجد شهرستان اشاره و تأکید کرد: این برنامه‌های قرآنی همچنین با همکاری آموزش و پرورش به شکل کرسی‌های تلاوت هفتگی در مدارس برگزار می‌شود.

او گفت: همچنین کرسی‌های تلاوت قرآن کریم با عنوان طرح شهید محمودی نیر از سوی آموزش و پرورش و دارالقرآن در مساجد شهری و روستایی در حال برگزاری است و با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.

رستمی تصریح کرد: قرار است برای روستا‌های بدون خانه قرآن یک رابط آقا و یک رابط خانم برای آموزش‌های تکمیلی معرفی شود که برای برخی روستا‌ها معرفی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • ترفند جدید کلاهبرداری/ یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری