Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که بعد از کشته شدن روزنامه‌نگار منتقد آل‌سعود یک عضو تیم ترور در تماس تلفنی با مافوق خود در عربستان از انجام شدن ماموریت خود در قتل خاشقجی خبر می‌دهد.

این روزنامه به نقل از ۳ منبع مطلع از فایل صوتی مربوط به قتل Murder جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد آل‌سعود در کنسولگری عربستان در استانبول گزارش داد که مدت کوتاهی بعد از کشته شدن وی، یک عضو تیم ترور Assassination از طریق تلفن به مافوق خود در عربستان سعودی می‌گوید که به رئیست (که احتمالا محمد بن سلمان باشد) بگو، ماموریت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش افزود، این فایل صوتی که جینا هاسپل رئیس سازمان سیا نیز آن را شنیده است، از سوی مقامات اطلاعاتی به عنوان قویترین مدرک در زمینه دست داشتن محمد بن سلمان در قتل خاشقجی قلمداد می‌شود.

نیویورک تایمز افزود: در حالیکه اسم محمد بن سلمان در این فایل آورده نمی‌شود، اما مقامات اطلاعاتی آمریکا می‌گویند که «رئیست» در این فایل صوتی اشاره به محمد بن سلمان است.

این افراد آشنا به این فایل صوتی می‌گویند، کسی که پشت تلفن حرف می‌زند «ماهر عبدالعزیز مطرب» است که به زبان عربی صحبت می‌کند و یکی از اعضای تیم ۱۵ نفره است که برای کشتن Killing خاشقجی از ریاض به استانبول رفته بودند.

مقامات اطلاعاتی ترکیه به مقامات اطلاعاتی آمریکایی گفته‌اند که در اینجا ماهر مطرب به نظر می‌رسد در حال گفتگو با یکی از دستیاران محمد بن سلمان در ریاض است. درحالیکه ترجمه عربی ممکن است کمی متفاوت باشد، اما مطرب به فردی که دارد او را آن طرف تلفن مطلع می‌کند میگوید که «کار انجام شد».

با این حال مقامات اطلاعاتی ترکیه گفته‌اند که فایل صوتی دلالت محض بر محمد بن سلمان نیست و شواهد غیر قابل انکار علیه وی وجود ندارد.

این گزارش افزود؛ در بیانیه‌ای که عربستان سعودی روز دوشنبه منتشر کرد هرگونه دخالت محمد بن سلمان در قتل خاشقجی را رد کرده است. در این بیانیه آمده است که ترکیه به عوامل اطلاعاتی سعودی اجازه داده است که فایل‌های صوتی را گوش کنند، اما در هیچکدام از این فایل‌ها عبارت «به رئیست بگو» شنیده نشده است.

با این حال نیویورک تایمز می‌گوید که ترکیه ممکن است چندین فایل صوتی مختلف داشته باشد که به صورت گزینشی آن را در اختیار افراد و کشور‌های مختلف قرار می‌دهد.

این گزارش میگوید که سخنگوی سازمان سیا حاضر نشده است در این زمینه اظهار نظر کند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زیبایی دائمی به چه قیمتی ؟! آدم ربایی اشتباهی در تهران / آنها قرنیه چشم را می خواستند ! حکم اعدام برای بی رحم ترن زن + عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس حادثه مرگبار و همزمان برای 4 پسر دانش آموز خراسانی هنگام بازگشت از مدرسه + عکس رفتار زننده رئیس پلیس با یک زن و شوهر + تصویر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس ساکشن برای لاغری ران پا ، زن جوان یزدی را کشت جزییات اقدامات علی دایی در مناطق زلزله زده / چرا یکسال سکوت و اتهام زندان و شلاق در انتظار کسانی که عمل چشم گربه ای و گوش الاغی می کنند/ پزشک هم مجازات می شود دردسر دردناک در ازدواج سوم راننده بازنشسته دردسر انگشتر بازیکن ایرانی او را به آتش نشانی کشاند+ فیلم و عکس تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس اسیدپاشی مرگبار روی گلوی یک زن / بیمارستان قربانی اسیدپاشی را در تایلند پذیرش نکرد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه روزنامه قتل Murder ترور Assassination بن سلمان کشتن Killing عربستان قتل اسید روزنامه نگار ترک روزنامه نگار بن سلمان خاشقچی خاشقجی عکس فیلم ایران دختر قتل زندگی پول مردم یک زن پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید

 

به گزارش تابناک و به نقل از زومیت، واتس‌اپ قرار است میزبان چند ویژگی کاربردی جدید شود. یکی از این ویژگی‌های جدید به کاربران امکان می‌دهد تا فایل‌ها را از طریق شبکهٔ محلی به اشتراک بگذارند و قابلیت مهم دیگر، امکان اضافه کردن یادداشت به مخاطبین خواهد بود.

پیش‌تر اطلاعاتی دربارهٔ به اشتراک‌گذاری فایل‌ها از طریق شبکهٔ محلی منتشر شده بود و اسکرین‌شات‌های جدیدی که از صفحهٔ نصب اپلیکیشن واتس‌اپ منتشر شده، نشان می‌دهند که کاربران برای فعال کردن این قابلیت نیاز به چه مجوزهایی دارند.

 
تصاویر منتشرشده از نسخهٔ بتای ۲٫۲۴٫۹٫۲۲ در سیستم‌عامل اندروید نشان می‌دهند که واتس‌اپ در حال ایجاد روش جدیدی برای به اشتراک‌گذاری عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد و سایر فایل‌ها با کاربرانی است که در فاصلهٔ نزدیک قرار دارند. در این روش نیازی به شبکهٔ موبایل و اینترنت نخواهد بود.

با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید

برای استفاده از قابلیت جدید، کاربران باید مجوز را به واتس‌اپ بدهند و هر وقت بخواهند، می‌توانند این مجوزها را لغو کنند. اشتراک‌گذاری فایل‌ها مانند پیام‌های واتس‌اپ بر پایهٔ سیستم رمزنگاری سرتاسری (End-to-End Encryption) است و شماره‌های تلفن در طول فرایند به‌اشتراک‌گذاری پنهان می‌مانند.

یادداشت اختصاصی
واتس‌اپ هم‌چنین قصد دارد قابلیتی ایجاد کند که به کمک آن، کاربران بتوانند یادداشت‌هایی را به مخاطبین خود اضافه کنند. نسخهٔ بتای واتس‌اپ یادداشت‌ها را در صفحهٔ مخاطبین فعال می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا اطلاعات مفیدی را در مورد مخاطب اضافه کنند.

یادداشت‌ها تنها برای کاربری که آن‌ها را نوشته است، قابل‌مشاهده است و برای مخاطب نمایش داده نمی‌شوند. قابلیت یادداشت‌ها تنها برای اپلیکیشن موبایلی واتس‌اپ نخواهد بود و در دسترس کاربران نسخهٔ وب نیز قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌های جدید واتس‌اپ فعلاً در نسخهٔ بتا قرار دارند و هنوز مشخص نیست که آیا وارد نسخهٔ پایدار خواهند شد یا نه؛ بااین‌حال اگر قابلیت‌ها از نظر کاربران مفید باشند، احتمال این وجود دارد که در به‌روزرسانی‌های جدید در دسترس کاربران قرار گیرند.

 

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید