Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، آزمون آمادگی جسمانی ویژه گردان امنیتی امام علی(ع) شهرستان دشتی به همت تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در حوزه الغدیر شهر خورموج برگزار گردید.

محمد قائدی مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی بیان داشت: گردان امنیتی امام علی(ع) گردان تخصصی و حرفه ای در زمینه پیشگیری و مقابله با اغتشاشات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قائدی افزود: گردان مذکور جایگاه حوزه بسیج را دارد و بهترین نیروهای بسیج شهرستان در این گردان عضویت دارند.

مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی اظهار کرد: این آزمون جسمانی جهت بالا بردن توان رزم اعضاء گردان می باشد و ماهانه برنامه های فراخوانی، حفظ انسجام و رزمایش های تاکتیکی را در دستور کار دارد.

وی بیان داشت: همان طور که رزمندگان عزیز شهرستان دشتی در هشت سال دفاع مقدس خط شکن بودند امروز نیز جوانان این گردان با روحیه شهادت طلبی، ولایت مداری و جهادی آماده فرامین نائب المهدی(عج)، امام خامنه ای (مد ظله العالی) هستند و برای دفاع از این نظام مقدس آماده جان فشانی هستند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بوشهر دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری

معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) از کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در کهریزک و فشافویه شهرستان ری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) با اشراف اطلاعاتی و با بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضایی، موفق شدند بزرگ‌ترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال فعال را در حسن‌آباد فشافویه و کهریزک شناسایی کنند.

در ادامه آمده است؛ بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در ری در دو منطقه فشافویه و کهریزک توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه کشف و ضبط و متهمین دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

در پایان این اطلاعیه آمده است؛ با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و سربازان گمنام امام زمان (عج) این اجازه را نخواهند داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی را خدشه‌دار کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری
  • آمادگی جسمانی با سلامت روان بهتر در جوانان مرتبط است
  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی