Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@17:44:54 GMT

بارش برف و باران در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۲۰۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز گیلان در کوهستان‌های تالش ۱۰ سانتی متر برف روی زمین نشسته است.
ریس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: بارش برف در ارتفاعات کوهستانی تالش از ساعت ۲۰ دیشب آغاز شده است وهم اکنون نیز به صورت خفیف و پراکنده ادامه دارد.
آقای بخت شاهی افزود: در ارتفاعات کوهستانی کرمون، الماس، ناواسالم، رادار، حاچاقیا، ریک، شکردشت، سوباتان، لنزی، لرزره و راهدارخانه ارتفاع برف به ۱۰ سانتی متر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارش برف همچنین ۵۰ روستای مناطق کوهستانی اشکورات رحیم آباد رودسر را سفید پوش کرد.
به گفته بخشدار رحیم آباد گفت: بارش برف از بامداد امروز در مناطق کوهستانی اشکورات رحیم آباد رودسر آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
آقای شریفی افزود: روستا‌های مازی کوته، مومن زمین، لسبو، گیلاچاکانک، اره چاک، کشایه، وِلنی، گیری و صلوات کوه از جمله روستا‌هایی است که سفید پوش شده و بارش برف در این مناطق همچنان ادامه دارد.
برف، کوهستان‌های جواهردشت چابکسر، ماسوله و رودبار را هم سفیدپوش کرد.
در دیگر مناطق گیلان هم باران می‌بارد.
بر اساس اعلام هواشناسی گیلان فعالیت سامانه سرد و بارشی تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.
فعالیت این سامانه در این مدت موجب کاهش ۵ تا ۱۰ درجه دمای هوای گیلان می‌شود. //تکمیل می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: راهداری کوهستانی برف تالش رحیم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی خزر گفت: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بعضی نقاط جنوب و مرکز کشور، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های قزوین، البرز و تهران، رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بعضی نقاط جنوب و مرکز کشور، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های قزوین، البرز و تهران، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه از شدت بارش در مناطق مذکور تا حدودی کاسته می‌شود و علاوه بر مناطق فوق، در شمال شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد، همچنین چهارشنبه و پنجشنبه در شمال غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور، بارش پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه و سه‌شنبه در استان‌های ساحلی خزر و چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق کشور کاهش دما رخ خواهد داد، جمعه جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در کشور خواهیم داشت و خلیج فارس و دریای خزر در دو روز آینده مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، قسمتی ابری، به تدریج افزایش ابر و رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد با بیشینه ۲۲ و کمینه ۱۵ درجه سانتی‌گراد است و روز سه‌شنبه، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۶ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 750957

دیگر خبرها

  • روز‌های بارانی و لطیف گیلان
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • بارش باران در خوزستان
  • بارش باران در اهواز