Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:44:56 GMT

برگزاری نشست کتابخوان در کتابخانه های عمومی دامغان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۴۸۸

برگزاری نشست کتابخوان در کتابخانه های عمومی دامغان

سمنان - ایرنا - رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نشست کتابخوان در کلیه کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار می شود.

محمد سلطانیه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نشست کتابخوان با موضوع های آزاد پیرو کتابخوانی در 9 کتابخانه عمومی دامغان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان اضافه کرد: مردم و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند در روزهای 21 و 24 آبان ماه، با مراجعه به کتابخانه های عمومی شهرستان از عضویت رایگان برخوردار شوند.
وی افزود: هدف از این اقدام، جذب مردم به سوی کتاب و کتابخوانی به عنوان یک اقدام فرهنگی مفید در جامعه است.
سلطانیه هم چنین از برگزاری مسابقه پیامکی خبر داد و گفت: در این هفته، مراجعه کنندگان به کتابخانه های عمومی می توانند به پنج سوال نصب شده در تابلوی اعلانات به صورت پیامکی پاسخ دهند که در پایان به نفرات برتر به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.
وی افزود: دیدار کتابداران با امام جمعه و فرماندار دامغان، بازدید روسای اداره های شهرستان از کتابخانه ها،بازدید دانش آموزان در مقاطع مختلف از کتابخانه های عمومی،برگزاری برنامه های فرهنگی، مسابقات کتابخوانی، نقاشی در سطح کتابخانه ها و رونمایی از کتاب از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در دامغان است.
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان تصریح کرد: در جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی در سال 97 با رشد 2 برابری نسبت به سال گذشته، تعداد سه هزار و 800 نفر از مردم این شهرستان شرکت کردند که 35 نفر رتبه استانی و 2 نفر رتبه کشوری کسب کردند.
شهرستان دامغان دارای پنج هزار و 200 عضو در 9 کتابخانه عمومی است و در مجموع 210 هزار جلد کتاب در کتابخانه های این شهر موجود است.
در حال حاضر 70 باب کتابخانه در استان سمنان فعالیت دارد.
9856/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي هفته كتاب و كتابخواني كتابخانه دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر جریان حکمت ملی عراق در تهران، تعداد ۲۰۰۰ نسخه کتاب را برای استفاده اعضا و مخاطبان با پیوستن به پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی» به کتابخانه‌های عمومی کشور اهدا کرد.

«حبیب خدا؛ روایت تصویری از ۲۳ سال حضور آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم در ایران»، «روابط اجتماعی در اسلام؛ ابعاد و اصول (جلد اول)» از مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم؛ «حکومت اسلامی در اندیشه و عمل» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم، «شرح عهدنامه امام علی (ع) به مالک اشتر؛ آئین حکومت‌داری در اسلام» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم، «شرح رساله حقوق (جلد اول)» از مجموعه درس‌گفتارهای حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم و «حوزه علمیه بنیانی برخاسته از اسلام و تمدن» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم عناوین کتب اهدایی به کتابخانه‌های عمومی کشور است.

کد خبر 6090159 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود