Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@07:09:01 GMT

توصیه به ورزش از 3 سالگی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۶۵۷

محققان علوم پزشکی در دانشگاه نورث وسترن در دستورالعمل جدیدی برای ورزش تاکید کردند باید کودکان را از 3 سالگی به ورزش تشویق کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دكتر دونالد لويد جونز و همكارانش مي گويند انجام دادن حركات حتي به ميزان ناچيز، از ورزش نكردن به مراتب بهتر است و هر قدر ميزان ورزش بيشتر شود، فايده بيشتري خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 محققان مي گويند فقط بيست درصد از مردم آمريكا به ميزان كافي ورزش مي كنند و چاقي كودكي، از مشكلات جدي بهداشت و درمان آمريكا است. بزرگ ترين تغييري كه در دستور العمل جديد محققان در نشست انجمن قلب آمريكا در شيكاگو ارائه شد بخش مربوط به شروع ورزش از دوران كودكي Start young است. دانشمندان مي گويند ورزش بايد از دوران پيش از دبستان و در سنين سه تا 5 سالگي آغاز شود. از سن 6 تا 17 سالگي بايد دست كم يك ساعت در روز ورزش با شدت متوسط داشت كه اين ورزش ها شامل ورزش هاي هوازي همچون دويدن سريع است. ورزش بايد دست كم سه بار در هفته با شدت بالا انجام گيرد كه از انواع اين ورزش ها مي توان كوه نوردي را نام برد. دانشمندان مي گويند حتي ورزش در مدت زمان محدود نيز فوايدي همچون كاهش فشار خون، كاهش ميزان اضطراب و بهبود شرايط خواب را به دنبال دارد. در اين دستور العمل يكي از مسائل مهم، توصيه به همه براي كمتر نشستن است. هر قدر ميزان نشستن فرد كمتر باشد احتمال ابتلاي او به چاقي و بيماري هاي قلبي و ريوي كمتر خواهد بود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ورزش کودک علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم

دیوید بکام، اسطوره تیم ملی انگلیس امروز ۴۹ ساله شد، به همین مناسبت صفحه رسمی تیم ملی انگلیس این ویدیو را منتشر کرده است.

دانلود (3.8MB)

دیگر خبرها

  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟ علم پاسخ می دهد
  • الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان چیست؟ / فاصله جغرافیایی کم‌تر؛ احتمال انتقال دانش بیشتر
  • باور دانشمندان درباره میزان هوش «تی‌رکس‌ها» دگرگون شد
  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • زنان در چه سنی دیگر توانایی باروری نخواهند داشت؟
  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • تشدید نگرانی صهیونیست‌ها از بایکوت علمی اسرائیل در جهان