Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین نشست تخصصی همایش علوم انسانی، تولید و صنعت با موضوع مهارت، علوم اجتماعی و صنعت برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: سومین نشست تخصصی همایش «علوم انسانی، تولید و صنعت با موضوع مهارت، علوم اجتماعی و صنعت» در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

 

در این نشست امیر طالبیان، سلیمان پاک سرشت، خسرو سلجوقی و سالار کسرایی سخنرانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دبیر این نشست سمیه توحیدلو است.

 

این نشست دوشنبه، ۲۸ آبان از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در سالن اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد آمریکا استان همدان محمد جواد ظریف تحریم شیراز ایران اردبیل اجلاس جهانی گردشگری ترامپ علوم انسانی و صنعت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: حدود ۵۰ درصد واحدهای تولید شوینده‌های کشور در استان قزوین مستقر هستند و باید کمک کنیم تا زنجیره تولید این صنعت در استان کامل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محسن رستمی بعدازظهر امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه تخصصی شوینده‌ها و شیشه که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نگاه و رویکرد دولت کمک به تولیدکنندگان و صادرکنندگان است و امسال اقدامات مؤثری برای حل این مشکلات انجام شده است.

وی افزود: در استان قزوین با تعاملی که بین مدیران اقتصادی و صنعتی دولتی و بخش خصوصی ایجاد شده و با تسهیل در امور تولیدکنندگان تلاش شده گره‌گشای موانع باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توجه به زنجیره ارزش را از رویکردهای سازمان صمت در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: در برگزاری نمایشگاه تخصصی شوینده‌ها در قزوین فرصت مناسبی مهیا می‌شود تا توانمندی‌های صنعت شوینده‌ها معرفی شود.

رستمی ادامه داد: حدود ۵۰ درصد واحدهای تولید شوینده‌های کشور در استان قزوین مستقر هستند و باید کمک کنیم تا زنجیره تولید این صنعت در استان کامل شود. باید تلاش می‌کنیم همه بیایند تا کمبود زنجیره ارزش را شناسایی و تأمین شود.

وی تاکید کرد: سال پیش ۴۴ میلیارد دلار ارز به صنعت داده شد که امسال بیشتر می‌شود و تعداد زیادی از درخواست‌های واحدها در دست بررسی است.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین نیز در این نشست با بیان اینکه نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی داریم که مخاطبان فرق می‌کند، گفت: در تخصصی استقبال زیاد است و بخش خصوصی مخاطب آن است که در این صورت هیئت‌های تجاری می‌آیند و یادمان نرود نمایشگاه شوینده و شیشه کاملاً تخصصی است.

وی اضافه کرد: در شوینده و شیشه جایگاه کشوری داریم و می‌توانیم آن را در حد بالایی برگزار کنیم که قطب نمایشگاه این رشته باشیم و البته در این حوزه باید جذابیت ایجاد کنیم و هیبت تجاری حتماً باید حضور داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه فقط نباید از کشورهای همجوار دعوت شود، گفت: باید در داخل متمرکز شویم. بخشی از غرفه‌ها میزهای تخصصی باشد تا مسئولان بانک مرکزی بیایند و با مدیران کارخانجات گفت‌وگو داشته باشند.

کد خبر 751141

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • فیلم‌های سیاه ما با فیلم‌های سیاه آمریکایی تفاوت‌هایی دارد
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود