Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- برنامه 21 آبان نود با محوريت بررسي هفته دوازدهم ليگ برتر و فينال ليگ قهرمانان آسيا، دوشنبه روي آنتن شبکه سه رفت.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، بيش از يک ميليون و 415 هزار نفر در نظرسنجي اين هفته برنامه نود شرکت کردند که حدود 40 درصد اعتقاد داشتند عليرضا بيرانوند بهترين بازيکن پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انصاري: بايد با مصدوميت کنار بيايم
محمد انصاري، مدافع پرسپوليس در گفت‌وگوي تلفني با برنامه نود با بيان اينکه موفقيت‌هاي پرسپوليس را به هواداران تيم تبريک مي‌گويم، درباره مصدوميتي که گريبانگيرش شده، اظهار کرد: از تمام تماشاگران و کساني که جوياي حال من شدند، تشکر مي‌کنم؛ خدا نکند کسي مصدوم شود ولي بالاخره فوتباليست هستيم و بايد با اين اتفاق کنار بياييم.
او ادامه داد: بازيکنان خيلي خوبي مثل محسن ربيع‌خواه دچار اين مصدوميت شدند ولي ديديم که برگشت و در بازي‌هاي اخير به تيم کمک کرد؛ حسين ماهيني هم با اين آسيب ديدگي مواجه شده است؛ اميدوار هستم به کمک پزشکان و دعاي همه مردم زودتر به شرايط بازي برگردم.
مدافع پرسپوليس درمورد صحنه مصدوميت‌اش در ديدار مقابل کاشيما آنتلرز که گويا خود متوجه پارگي رباط صليبي شده بود، عنوان کرد: اتفاقاتي که براي بچه‌ها افتاده بود و درباره زمان لحظه اين مصدوميت تعريف مي‌کردند، براي من اتفاق افتاد و حس کردم رباطم دچار پارگي شده است؛ بالا و پايين زانوي من چرخيد و هر کدام به يک سمت رفت.
انصاري يادآور شد: در بازي‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا نيز مصدوميتي جزئي داشتم که دکتر کيهاني توصيه کرده بودند بايد مراقب باشم ولي در نهايت تا به اينجاي فصل پيش رفتم.
او در مورد زمان عمل زانويي که دارد، گفت: حدود سه هفته بايد کارهاي قبل از عمل مثل فيزيوتراپي، يخ درماني و ... را انجام دهم و حدود يک ماه ديگر عمل خواهم کرد و متاسفانه فکر نمي‌کنم تا پايان فصل در ترکيب تيم باشم.
مدافع پرسپوليس در مورد بهترين بازيکن فصل اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا ابراز کرد: واقعا همه بازيکنان خوب بودند ولي به نظرم بشار رسن به دليل اتفاقاتي که براي او پيش آمد ولي برگشت و به تيم کمک کرد، نمايش خوبي داشت.
انصاري اضافه کرد: اتفاقاتي که در صعود از مرحله گروهي و بعد از آن ديدار برابر الجزيره و الدحيل که آقا سيد آن گل را زد، نشان داد که خدا خيلي کمک‌مان کرد؛ بازيکنان خوبي از دست داديم که هر کدام براي تيم وزنه بودند، اما وقتي خدا بخواهد کاري را انجام دهد و اتفاقي را رقم بزند، مي‌افتد؛ به نظرم افرادي که از ابتدا به پرپسوليس کمک کردند، تک تک در اين موفقيت تيم سهيم هستند.

نگاهي متفاوت به ديدار برگشت پرسپوليس و کاشيما
زيکو: مهم رسيدن به جام بود
زيکو، اسطوره فوتبال برزيل و مدير فني کاشيما آنتلرز پس از پايان مسابقه فينال آسيا برابر پرسپوليس گفت: بازي خيلي سختي بود و تيم انتظار چنين شرايطي را داشت.
او ادامه داد: جو خوبي از سوي تماشاگران پرسپوليس ايجاد شده بود، اما کاشيما هم سخت تلاش کرد و دو گل در کاشيما به اين تيم زد؛ مسئله‌اي که امروز اهميت داشت، رسيدن به جام بود. پس از ديدار پرسپوليس برابر کاشيما آنتلرز، گفت‌وگوهايي با اميد عاليشاه، سيد جلال حسيني، عليرضا بيرانوند و ... انجام گرفته بود و برانکو ايوانکوويچ نيز در نشست خبري بعد از اين بازي عنوان کرد: «خيلي به بازيکنانم افتخار مي‌کنم که قهرمانان من هستند؛ هواداران ما يک بار ديگر نشان دادند که در دنيا بهترين هستند و بابت اين حمايت و تشويق بزرگ از آنها تشکر مي‌کنم؛ متاسفانه به هر حال تجربه متوسط به پاييني در مسابقاتي در اين سطح داريم؛ همين الان برخي بازيکنان جوان ما در ليگ قهرمانان آسيا تجربه بازي بيشتري از ديدارهاي ليگ برتر دارند.»
فردوسي‌پور به تصميمي که سازمان ليگ براي برگزاري ديدار معوقه پرسپوليس برابر پيکان در روز دوشنبه هفته آينده گرفته و همچنين کمبود بازيکن در سرخ پوشان اشاره کرد و گفت: «فکر مي‌کنم خود برانکو که الان در کرواسي است، بايد کم کم آماده شود و به زمين برود.»
به مناسبت سالگرد اتفاق تلخ زلزله کرمانشاه که با جان باختن بسياري از هموطنان همراه بود، کليپي از مشکلات باقي مانده مردم اين استان، خانه‌هايي که هنوز ساخته نشده، زندگي در شرايط سخت، علاقه نوجوانان کرمانشاه به فوتبال بازي کردن، تماشاي فينال ليگ قهرمانان آسيا و هواداران پرسپوليسي، پخش شد.

فردوسي‌پور اعلام کرد برنامه نود هفته آينده، بيست و هشتم آبان ماه به دليل برگزاري ديدار تيم‌هاي ملي آلمان و هلند در ليگ ملت‌هاي اروپا، تنها يک ساعت و از ساعت 22:15 الي 23:15 پخش خواهد شد که در آن به اردوي تيم ملي و ديدارهاي تدارکاتي شاگردان کي‌روش مي‌پردازد.
سه گلي که لي اروين در ديدار اخير تراکتورسازي مقابل ذوب‌آهن در تنها 7 دقيقه به ثمر رساند، موجب شد تا برنامه نود هت‌تريک‌هاي سريع در تاريخ ليگ برتر را پخش کند؛ يعقوب کريمي(نفت تهران- صنعت نفت آبادان در 9 دقيقه)، ايمون زايد(پرسپوليس- استقلال در 10 دقيقه)، آرش برهاني(استقلال- پيکان در 9 دقيقه) و رضا عنايتي(ابومسلم- استقلال رشت در 10 دقيقه).

باشگاه پديده: استقلال شاهرگ حياتي وزارت ورزش است!
مجتبي سرآسيايي، قائم مقام باشگاه پديده در گفت‌وگوي تلفني با برنامه نود راجع به لغو بازي هفته دوازدهم اين تيم برابر استقلال تهران اظهار کرد: اين اتفاق واقعا براي فوتبال ما و ليگ ايران ناخوشايند و مخرب بود؛ رُک و راست بايد بگويم که رفتار مشکوک و مخرب در اين قضيه مشهود بود.
او ادامه داد: اين اتفاق ظلم آشکار به يک تيم شهرستاني که شرايط خوبي براي آن به وجود آمده و يک استان چشم‌انتظار موفقيت‌اش هستند، بود.
سرآسيايي با تاکيد بر اينکه فکر مي‌کنم لغو بازي ما و استقلال خارج از بحث سازمان ليگ و فدراسيون فوتبا اتفاق افتاد، گفت: مجموعه باشگاه پديده معتقد است از مجموعه وزارت ورزش اين فشار را وارد کردند تا بازي لغو شود؛ بالاخره تيم استقلال، زير مجموعه وزارت ورزش است و بالاخره شاهرگ حياتي آن به اين وزارت وصل است.
قائم مقام باشگاه پديده يادآور شد: فکر مي‌کنم از جانب باشگاه استقلال اين اتفاق ناخوشايند پيگيري شد؛ با اين حال ما يک هفته درگير اين مسئله بوديم و نامه‌نگاري شد ولي ما قبول نکرديم که بازي با استقلال عقب بيافتد.
او عنوان کرد: اصلا اين مباحثي که مطرح شد، خوب نبود؛ بحث نيروي انتظامي را مطرح کردند ولي يک ماه قبل تاريخ فينال آسيا و بازي ما و استقلال مشخص شده بود؛ دقيقا روز آخر قبل از تعطيلات هفته گذشته که ساعات کاري به پايان مي‌رسيد، خبر لغو مسابقه را گفتند.
قائم مقام باشگاه پديده گفت: بحث نيروي انتظامي از سوي سازمان ليگ مطرح مي‌شود ولي بعد از ان اظهارات نيروي انتظامي نقض مي‌شود؛ اين اتفاقات خوشايند فوتبالي که بايد روح جوانمردي در آن باشد، نيست؛ واقعا در اين قضيه متضرر شديم، اما استاندار خراسان رضوي و نمايندگان مجلس به اين موضوع ورود کردند.
سرآسيايي با اشاره به دوران طولاني مدتي که پديده مسابقه‌اي نداشته، اظهار کرد: از بازي قبلي که داشتيم، 22 روز بدون مسابقه هستيم؛ حالا مي‌خواهند طوري عمل کنند که ما بيش از اين متضرر نشويم.

فتاحي: شايد از وزارت ورزش فشار آوردند!
سعيد فتاحي، مسؤول کميته مسابقات سازمان ليگ در گفت‌وگوي تلفني با برنامه نود اظهار کرد: براساس قانون هر باشگاهي بايد در ابتداي فصل دو استاديوم را براي ميزباني تعيين کند که استقلال دو ورزشگاه آزادي و تختي را اعلام کرد ولي با توجه به صعود پرسپوليس به فينال ليگ قهرمانان آسيا، نمي‌شد تا 48 سال قبل در ورزشگاه آزادي مسابقه‌اي داشته باشيم.
او ادامه داد: استاديوم تختي ميزبان بازي استقلال و پديده اعلام شد و حتي ساعت را عقب‌تر آورديم تا رفت و آمد تماشاگران نيز راحت‌تر شود، اما باشگاه استقلال اعلام کرد چمن ورزشگاه تختي نامناسب  است و درخواست تعويق بازي را داشت؛ نيروي انتظامي هم به ما نامه زد که بايد روز قبل از ديدار با پرسپوليس، در ورزشگاه آزادي مستقر شوند و نمي‌توانند در بازي استقلال و پديده حضور داشته باشند.
مسؤول کميته مسابقات سازمان ليگ اضافه کرد: اگر ورزشگاه دوم استقلال شهرقدس بود، به دليل تفاوت يگان انتظامي اين استاديوم با ورزشگاه تختي، بازي استقلال و پديده برگزار مي‌شد؛ اما مطمئنا اگر نامه نيروي انتظامي را نداشتيم، بازي را لغو نمي‌کرديم.
او تاکيد کرد: به باشگاه پديده قول داديم که اين مسابقه در زماني برگزار مي‌شود که اين تيم موفق انجام آن در تاريخ اعلام شده، باشد.
فتاحي راجع به ورود وزارت ورزش به تعويق ديدار استقلال و پديده گفت: شايد از وزارت ورزش هم به ما فشار آوردند ولي اگر نامه نيروي انتظامي به سازمان ليگ هم نبود، اين مسابقه قطعا برگزار مي‌شد.
مسؤول کميته مسابقات سازمان ليگ درباره دادن کاپ قهرماني سوپرجام فصل 97-96 به پرسپوليس در ديدار خانگي آينده اين تيم گفت: بايد هماهنگي‌هاي لازم صورت بگيرد ولي قرار نيست جشني برگزار شود؛ جام را همانطور که قبلا گفتيم به پرسپوليس مي‌دهيم؛ مراحل قانوني طي شده و کميته‌هاي انضباطي و استيناف راي دادند ولي اين کار مانع از اجراي راي نمي‌شود؛ پرسپوليس قهرمان سوپرجام است ولي در ورزشگاه آزادي جام داده نمي‌شود؛ بنده هم اصلا نگفتيم جام را در يک مسابقه به پرسپوليس مي‌دهيم.
او درباره برگزاري بازي پرسپوليس و پيکان در روز دوشنبه هفته آينده اظهار کرد: پرسپوليسي‌ها درخواست دادند که بازي با پيکان در هفته نهم ليگ برتر به دليل اينکه قبل از ديدار آسيايي مقابل السد بود، به زمان ديگري موکول شود که ما آن زمان گفتيم به آقاي برانکو اطلاع دهيد در صورتي که پرسپوليس به فينال آسيا برود، ديدار با پيکان در اين تاريخ(بيست و هشتم آبان ماه) برگزار مي‌شود چراکه زمان ديگري نداريم.
فتاحي عنوان کرد: بحثي نيست که پرسپوليس با زمان بازي با پيکان موافقت کند چون در گذشته اين موضوع اعلام شده است.
او يادآور شد: ما مي‌خواستيم عدالت برقرار شود و تمام حريفان تا نيم فصل بازي کنند؛ به همين خاطر از آقاي تاج خواستيم تا يک هفته از اردوي تيم ملي کمتر شود تا ديدارهاي معوقه ليگ برگزار شود.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنامه نود پرسپوليس استقلال پديده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد

به گزارش تابناک، نخستین نشست خبری هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۳ امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

طحان نظیف در ابتدای نشست با مرور مصوبات مجلس بیان کرد: طرح ساماندهی زمین و مسکن از سال گذشته میان مجلس و شورای نگهبان در حال رفت و آمد است و برخلاف موازین اسلامی شناخته‌ نشد بنابراین امیدواریم به زوی محقق گردد.

وی ادامه داد: همچنین طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی نیز مورد بررسی شورای نگهبان قرار گرفت و در مرحله ابلاغ و اجرا قرار دارد.

طحان نظیف افزود: لایحه ارجاع اختلاف بین شرکت توانیر و ترکیه به داوری است که با بررسی های انجام شده خلاف موازین شرع شناخته نشد و اخیرا ابلاغ شد. 

او ادامه داد: اصلاح اساسنامه صندوق نوآوری وشکوفایی نیز با بررسی های انجام شده خلاف موازین شرعی شناخته نشد‌. همچنین اصلاح اساسنامه چند منطقه آزاد کیش، قشم، ارس باران، جلفا، اروند و ... مورد بررسی قرار گرفت و خلاف موازین شرع شناخته نشد.

تکلیف سیستم انتخابات تناسبی مجلس چیست؟

طحان نظیف در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر اینکه تکلیف سیستم انتخابات تناسبی مشخص شد؟ و مظر شورای نگهبان در این‌باره چیست؟ بیان کرد: مصوبه انتخابات تناسبی سال گذشته مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت اما هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام ابهاماتی داشت. بنابراین مجلس شورای اسلامي ترجیح داد که این‌ بخش را فعلا حذف کند. 

وی درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان نیز افزود: برنامه هفتم توسعه از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا خواهد بود و مصوبه متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیز مورد تایید واقع شد اما با توجه به احکام متعددی که در این برنامه وجود دارد و به‌تبع ایرادات آن، مصوبه در حال رفت آمد میان مجلس و شورای نگهبان است.

طحان‌نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مستندات رد سلاحیت حسن روحانی چیست عنوان کرد: موارد متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد ضمن آنکه موارد ذکر شده نیز به صورت دقیق و شفاف بیان نشد‌. با این حال بررسی این موضوع بر عهده فقهای شورای نگهبان است.برای انتشار دلایل رد صلاحیت حسن روحانی نیاز به مجوز قانونی است که در اختیار ما نیست.

دیگر خبرها

  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال
  • تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان