Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: قرمزپوشان پایتخت به دلیل رسیدن به فینال ۳ دیدار خود در لیگ برتر را به تاخیر انداختند و این مسئله حالا به بزرگترین چالش قرمزها تبدیل شده است.
حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای باشگاه پرسپولیس دردسرهای تازه ای را به راه انداخته است، قرمزپوشان به دلیل رسیدن به فینال حاضر به برگزاری دیدارهای خود در لیگ برتر نشدند و این مسئله حالا به بزرگترین چالش قرمزها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شنیده ها حاکی از آن است که برانکو ایوانکوویچ در مذاکراتی با مسئولان سازمان لیگ پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده بود که حاضر است بازی های عقب افتاده لیگ را بدون حضور بازیکنان ملی پوش برگزار کند؛ این موضوع حالا باتوجه به مصدومیت انصاری به چالش جدید باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است.
طبق صحبت های صورت گرفته پرسپولیس باید در روزهای که دو بازیکن ملی پوش خود یعنی بیرانوند و نوراللهی را در اختیار ندارد به مصاف تیم های قدرتمندی چون پیکان، ذوب آهن و سپاهان بروند؛ گفته می شود پس از فینال سعید فتاحی صحبت هایی را با برانکو برای تعیین زمان برگزاری دیدارهای عقب افتاده پرسپولیس به صورت تلفنی انجام داده است و به زودی تاریخ این دیدارها مشخص خواهد شد. برچسب ها: پرسپولیس ، برانکو ، لیگ برتر

منبع: خرداد

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول

به گزارش خبرنگار مهر، فینال مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه میان «ساندرو بازادزه» نفر اول رنکینگ جهانی از گرجستان و «زیاد السیسی» نفر سوم رنکینگ جهانی از مصر برگزار شد. در این دیدار شمشیرباز مصری حریف خود را ۱۵ بر ۱۳ شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

بازادزه و حریف مصری اش هر دو با غلبه بر حریفانی از آمریکا فینالیست جایزه بزرگ گرجستان شدند. «زیاد السیسی» در مرحله نیمه نهایی «فیلیپ دلگویچ» را ۱۵ بر ۱۴ شکست داد. «بازادزده» هم با شکست ۱۵ بر ۱۳ «کالین هیچکاک» فینالیست شد.

«کالین هیچکاک» در مرحله ۸ نفره با غلبه بر «ادهم بحقاط» باعث حذف این بازیکن مصری شد. شمشیربازی مصری در جدول ۱۶ نفره مقابل علی پاکدامن صاحب برتری شده بود.

در جدول رده بندی نهایی شمشیربازان شرکت کننده در جایزه بزرگ سئول، بعد از بازادزده و السیسی، شمشیربازان گرجستانی در جایگاه مشترک سوم قرار گرفتند. در این جدول، علی پاکدامن نهم است، محمد رهبری در جایگاه ۳۴ قرار گرفته است. محمد فتوحی رده ۸۶ را در اختیار گرفت و فرزاد باهر ارسباران هم در جایگاه ۱۰۱ ایستاد.

کد خبر 6097987

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏