Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:06:34 GMT

جبران ناکامی و تغییرات اساسی در کادر فنی کشتی آزاد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۹۰۷۳

جبران ناکامی و تغییرات اساسی در کادر فنی کشتی آزاد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا محمدی روز گذشته با حکمی از سوی حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد منصوب شد. جابجایی محمدی و رسول خادم، اتفاق تازه ای نیست و این تغییر بعد از رقابتهای جهانی ۲۰۱۱ استانبول هم رخ داده بود. با این تفاوت که در آن زمان، رسول خادم سکان هدایت تیم ملی را از غلامرضا محمدی تحویل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند محمدی بعد از این تغییرات مدتی دور از سیستم اجرایی فدراسیون کشتی بود و ترجیح داد همکاری زیادی با خادم نداشته باشد، اما بعد از مدتی دوباره با سرمربیگری تیم کشتی نوجوانان در سال ۲۰۱۳ به عرصه کشتی بازگشت و انصافا هم عملکرد خوبی از خود نشان داد.

به هر حال محمدی با شعار سازندگی در کشتی و توجه به پشتوانه ها کارش را با فدراسیون تحت ریاست خادم ادامه داد تا اینکه با توجه به استعفای اخیر خادم دوباره به جایی بازگشت که عملکرد قابل قبولی در آن داشت. بدین ترتیب محمدی جانشین رسول خادم در تیم ملی شد تا حالا همه از او انتظار بازگشت به اوج را داشته باشند. محمدی با توجه به این مسئولیت مهم و سنگین باید در نخستین گام طی روزهای آینده مربیان کادر فنی را انتخاب و با توجه به رویدادهای پیش رو کارش را هر چه زودتر با مربیان مورد تاییدش آغاز کند.

محمدی در همین رابطه نیز اعلام کرد هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ اما طی روزهای آینده پس از بررسی‌های لازم مربیانش را انتخاب خواهد کرد. ضمن اینکه در گام بعدی هم رقابت‌های قهرمانی کشور، جام تختی و جام جهانی را با دقت زیر نظر خواهد گرفت.

مطمئنا اهالی کشتی با توجه به ناکامی بزرگ رقابتهای جهانی مجارستان انتظارات فراوانی از محمدی دارند تا بتواند راهی برای خروج از بحران پیدا کند و دوباره کشتی آزاد را به جمع سه تیم برتر دنیا برساند.

کد خبر 4456883

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا محمدی فدراسیون کشتی کشتی آزاد تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کاراته رقابتهای کاراته قهرمانی جهانی مسابقات قهرمانی جهان وینفرد شفر فدراسیون کشتی ورزشگاه آزادی کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم ملی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد

تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد درخصوص انتخاب ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم برای اعزام به المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت فدراسیون کشتی نوشت:

«کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، تصمیم خود را در مورد انتخاب ملی پوش وزن 86 کیلوگرم به جهت حضور در بازی های المپیک پاریس به شرح زیر اعلام کرد:

نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی آقای حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن 86 کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

1- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که 50 روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، آقای حسن یزدانی که 9 ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، ایشان ملی پوش ایران در وزن 86 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پاریس خواهد بود.

2- در صورتی که شرایط درج شده در بند یک حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی پوش این وزن اتخاذ می‌نماید.»

دیگر خبرها

  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد