Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@22:41:35 GMT

تعلیق نماد معاملاتی موسسه اعتباری ملل

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۹۷۴۸

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ورقه بهادار شرکت اعتباری ملل به علت عدم رعایت الزامات دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار با صدور اطلاعیه ای در کدال تعلیق شد.

بر اساس اطلاعیه شفاف سازی منتشر شده در سامانه کدال، با توجه به عدم رعایت ماده ۳۹ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس (عدم رعایت الزامات ماده ۷ بند ۱ و بند ۱-۱۰ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان) فرابورس اقدام به تعلیق نماد معاملاتی شرکت اعتباری ملل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است که بازگشایی نماد معاملاتی ناشر منوط به رعایت الزامات ماده ۷ بند ۱ و بند ۱-۱۰ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تعلیق نماد معاملاتی موسسه ملل کدال اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد به منظور توسعه شبکه، گاز شهری قسمتی از کرج را در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ قطع نماید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان البرز،  این شرکت در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس حد فاصل میان خیابان برغان و شریعتی و حد فاصل خیابان چالوس تا کوچه مهارج کوچه های ناهید، مهرگان، گندم بخش شمالی، دانش، لاله، کرمی،گنجی، حافظ،گلشن، مدرسه مهاجر، عارف، هما، و فرعی های منشعب در روز چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403 از ساعت 8 تا 16 قطع نماید.  

از ساکنین محترم درخواست می گردد تمهیدات لازم را پیش بینی نمایند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکین اقدام لازم معمول خواهد گردید.

 شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکین می توانند با شماره تلفن 194 مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • سرقتی عجیب هوای بندرترکمن را آلوده کرد
  • پشت پرده انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !