Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه احیای نهم ماه ربیع الاول به عنوان روز بیعت با امام حی یکی از مهمترین سنت های دینی است، گفت: در روز 9 ربیع الاول اقشار مختلف مردم به پیروی از سنت جاری در مذهب تشیع، با امام زمان (عج) به عنوان امام حی تجدید پیمان می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، احمد حاجی زاده عصر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به ایام 9 ربیع اظهار داشت: احیای نهم ماه ربیع الاول به عنوان روز بیعت با امام حی یکی از مهمترین سنت های دینی است که درسال های اخیر در کشور مورد توجه قرار گرفته و برای پاسداشت آن برنامه های متنوعی در شهر مقدس قم بویژه مسجد مقدس جمکران تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تلاش های نظام جمهوری اسلامی برای احیای سنت های دینی، بیان کرد: در این روز اقشار مختلف مردم به پیروی از سنت جاری در مذهب تشیع، با امام زمان (عج) به عنوان امام حی تجدید پیمان می کنند.
وی ادامه داد: واقعه عظیم غدیر خم، مهمترین آیین بیعتی بود که در تاریخ اسلام رخ داد و امروز نیز بیعت با امام زمان (عج) از جایگاه ویژه ای برای تداوم فرهنگ مهدویت برخوردارست.
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: در جریان برگزاری این آیین که با حضور اقشار مختلف مردم از جمله طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و نظامیان ترتیب می یابد، انگیزه منتظران برای ادامه دادن سنت و سیره مهدوی، افزون می شود.
وی بیان کرد: همچنین مسجد مقدس جمکران آمادگی دارد با همکاری سایر دستگاه های اجرایی استان، برای برگزاری آیین پیاده روی در روز نهم ماه ربیع الاول اقدامات لازم را انجام دهد تا این برنامه به عنوان یک فعالیت فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم (ص) شهر قم، انجام شود.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: برای جلب عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) باید ببینیم چه برنامه‌هایی مورد خواست ایشان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است