Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@08:21:41 GMT

ستاره تیم ملی ایران حریف زلاتان نشد!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۱۱۷۲

ساعت24-سامان قدوس نتوانست بهترین مهاجم سال سوئد شود.

 مراسم برترین های فوتبال سوئد در سال 2018 شب گذشته برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند. در این بین زلاتان ابراهیموویچ در سن 37 سالگی موفق شد برای سیزدهمین بار جایزه بهترین مهاجم سال را از آن خود کند.

این بازیکن بعد از دریافت جایزه اش اظهار داشت: وقتی در دوران بازیگری تان به 500 گل زده می رسید این یعنی پیر شده اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم احساس پیری می کنم اما این تمام ماجرا نیست و چیزهای دیگری هم هست که بتوانم همچنان ادامه دهم.

زلاتان این جایزه را در حالی کسب کرد که سامان قدوس ستاره تیم ملی ایران و همچنین و اولا تویوونن از ملبورن ویکتوری استرالیا نامزد بودند. مهاجم اسبق تیمهای میلان، بارسلونا، من یونایتد، آژاکس، یوونتوس و مالمو و حال حاضر گلکسی همچنین بهترین بازیکن تازه وارد به فوتبال MLS آمریکا را هم مال خود کرد.

همچنین توپ طلای سال فوتبال سوئد به ویکتور نیلسون، بازیکن فعلی تیم منچستر یونایتد رسید. رابین اولسن از تیم رم ایتالیا (دروازه‌بان سال)، آندره‌آس گرانویست از تیم هلسینگ‌بورخس سوئد (مدافع سال) و ویکتور کولاسن از تیم کراسنودار روسیه (هافبک سال) انتخاب شدند.

جوایز بهترین مربی و باارزش‌ترین بازیکن سال نیز هفته آینده اهدا خواهد شد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه

مستند ایساتیس به کارگردانی علیرضا دهقان و تهیه‌کنندگی راحیل صحرایی و علیرضا دهقان بعد از موفقیت در جشنواره‌های داخلی و خارجی از زمستان ۱۴۰۲ در سینما‌های منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه در تهران و شهرستان‌ها به اکران عمومی درآمد و بر اساس آمار سامانه فروش فیلم‌های سینمای ایران عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم این گروه را از آن خود کرده و رضایت مخاطبان و منتقدان را همراه دارد.

«ایساتیس» پیش از این در جشنواره سینماحقیقت و جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، جشنواره جهانی فیلم فجر و جشن مستقل سینمای مستند ایران به نمایش درآمده و موفق به کسب جایزه ویژه دبیر جشنواره سینماحقیقت، تندیس بهترین مستند بلند در بخش بین‌الملل جشنواره شهر و تندیس موسیقی از جشن مستقل سینمای مستند شد.

این فیلم همچنین در جشنواره‌های خارجی از جمله جشنواره فیلم مستند مسکو، جشنواره اوشن سیتی امریکا، کازان روسیه، جشنواره سبز مونتنگرو، جشنواره مستند ازمیر و... شرکت کرده و جوایزی از جمله جایزه بهترین فیلم جشنواره اوشن سیتی، جایزه بهترین فیلم جشنواره مونته نگرو را کسب کرده است.

داستان فیلم مستند «ایساتیس» به معرفی قنات‌ها و تاریخچه آن در استان یزد است و به این بهانه قسمت مهمی از تاریخ این استان کهن ایران را بازگو می‌کند و صدایی است شاعرانه و قصه‌گو که تا به حال ناشنیده مانده است.

تدوین این فیلم توسط بهمن کیارستمی و پویا پارسامقام صورت گرفته و فیلمبرداری آن به عهده مهدی آزادی است. داستان فیلم با صدای ابوالحسن تهامی‌نژاد، نصرالله مدقالچی، زهره شکوفنده و مریم شیرزاد روایت می‌شود.

علاقه‌مندان برای تماشای این مستند سینمایی می‌توانند به سایت https://gisheh۷.ir/event/۴۵۶۶۶/ مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم