Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@03:01:51 GMT

بازگشت بازیگر شهرزاد به تلویزیون/ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۱۶۷۸

پرویز فلاحی‌پور بازیگر مطرح تلویزیون که با بازی در سریال شهرزاد توانست توانایی‌های بالای خود را بار دیگر به رخ بکشد، بعد از ماه‌ها گزیده کاری با سریال "مرگ خاموش" راهی تلویزیون خواهد شد. 

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "مرگ خاموش" به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی هومان فاضل و حسین تراب نژاد پس از تهران در ارمنستان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضبط "مرگ خاموش" پس از چندین ماه پیش‌تولید از تابستان سال جاری در تهران آغاز شد. به دلیل تعدد لوکیشن و تصاویر مختلف اکشن، تصویربرداری این مجموعه تا سه ماه آینده همچنان در لوکیشن‌های مختلفی در تهران انجام می‌شود.

در برخی از اخبار عنوان‌شده گروه "مرگ خاموش" این روز‌ها راهی کشور ارمنستان شدند که این خبر صحت ندارد، زیرا ضبط پلان‌های این سریال در تهران تا سه ماه آینده ادامه دارد و پس‌ از آن گروه راهی ارمنستان می‌شود.

تاکنون همه بازیگران جلوی دوربین رفتند و تا پایان این فصل بازیگر ایرانی دیگری به مجموعه اضافه نمی‌شود. احتمالاً در این سریال تلویزیونی یکی از بازیگران بین المللی به ایفای نقش خواهد پرداخت.

مرگ خاموش در سه فصل متمادی به جنبه بین‌المللی و مافیایی مواد مخدر می‌پردازد و هدف کلی آن، واکاوی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است. علاوه بر این کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد.

علاوه بر پرویز فلاحی‌پور بازیگرانی همچون سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پریوش نظریه، ستاره اسکندری و رضا مولایی در مرگ خاموش به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تلویزیون بازی ارمنستان دوربین مواد مخدر رسانه اعتیاد ستاره اسکندری مرگ مرگ خاموش سریال ایرانی پرویز فلاحی پور امیرمحمد زند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با فرهیختگان گفت که طی سال‌های اخیر چند پروژه جلوی دوربین برده، کف برآورد یک سریال رده الف تلویزیون را بین ۲ و ۲.۵ میلیارد تومان می‌داند و توضیح می‌دهد با وجود اینکه ممکن است برخی از سریال‌ها حتی با برآورد اولیه یک یا ۱.۵ میلیارد تومانی به ازای هر قسمت، آغاز شوند، ولی سالانه بسیاری از مجموعه‌ها در میانه تصویربرداری به الحاقیه بودجه می‌رسند و در ادامه به ارقام ۲ تا ۲.۵ میلیارد تومانی -به ازای هر قسمت- می‌رسند.

یکی از تهیه‌کنندگان سیما نرخ پایه تولید سریال الف در سال ۱۴۰۲ را دقیقه‌ای ۳۰ میلیون تومان عنوان می‌کند که برای هر قسمت ۴۲ دقیقه‌ای سریال، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود. نرخ پایه برای آثاری نظیر «زیرخاکی»، «نون خ»، «هفت‌سر اژدها»، «روز‌های ابدی» و «جشن سربرون» که رده الف فاخر داشته باشند، دقیقه‌ای ۴۵ میلیون تومان است و این رقم به هر قسمت حدود ۲ میلیارد تومان می‌رسد. این در حالی است که این ارقام، نرخ پایه است و بسیاری از سریال‌ها، بیش از این اعداد هزینه برمی‌دارند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • سریال «بدل» به تلویزیون می‌رسد
  • چهره بازیگر سریال خانه‌به‌دوش بعد از ۲۰ سال | تصاویر
  • رخنه به قلب دشمن
  • ترومای اجتماعی، طوفان خاموش
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور