Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امین رضا مراتی صبح سه شنبه در جلسه ستاد طرح بازآفرینی شیروان با بیان اینکه یکی از برنامه های دولت توجه ویژه به محلات حاشیه ای و بافت خای فرسوده است، اظهار کرد: در این رابطه برنامه و طرح بازآفرینی شهری با هدف اصلاح و ارتقای زیر ساخت ها و بهسازی و نوسازی محلات در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراتی افزود: شیروان اقدامات خوبی برای تدوین و تصویب سند باز آفرینی خود انجام داده و خوشبختاته پیگیری ها منجر به نتیجه شد و مبلغ ۸۵میلیارد ریال از منابع ملی برای سال ۹۷به شیروان اختصاص داده شد که این مبلغ باید در محله شهرک ولیعصر هزینه شود.

وی تصریح کرد: این مبالغ صرف اصلاح و ارتقای زیر ساخت ها و خدمات روبنایی خواهد شد و یقینا وضعیت شهرک ولیعصر بسیار مناسب تر خواهد شد.

فرماندار شیروان گفت: مقرر شد از این میزان اعتبار، مبلغ ۱۷ میلیارد ریال صرف ساخت برج و باروی اطراف تپه باستانی شود و زمینه جذب گردشگر فراهم شود و همچنین هفت میلیارد ریال صرف اصلاح شبکه انتقال آب شرب محله، مبلغ هفت میلیارد ریال نیز صرف اصلاح روشنایی منطقه شود.

مرآتی اضافه کرد: همچنین مبلغ ۱۸میلیارد ریال برای بازگشایی معابر، ساماندهی مسیر و بهسازی، دو میلیارد ریال صرف توسعه زیرساخت های مخابراتی، ۱۰ میلیارد ریال بهزیستی، ۱۰میلیارد ریال بریا سرای محله و ساختمان آموزشی شبکه بهداشت و درمان و ۱۰ میلیارد ریال به منظور تخریب و نوسازی مدرسه ستارزاده هزینه شود.

کد خبر 4457093 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات بافت فرسوده یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان خرم آباد اربعین 97 خطبه های نماز جمعه تبریز اربعین حسینی پدافند غیرعامل یاسوج بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی، اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت و توان مهندسان در جهت اجرای سیاست های دولت به خصوص در اجرای طرح های مسکن در دستور کار قرار دارد.   وی ادامه داد: تلاش می شود با بکارگیری پیمانکاران بومی و شرکت های دانش بنیان در این بخش بتوانیم گام های موثری را در بهبود شاخص های استانی برداریم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد.   عطائی اضافه کرد: کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در استان از دیگر موارد قابل اهمیت است که در این بخش نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان می تواند نقش موثر و چشمگیری داشته باشد.   وی تاکید کرد: با نظارت بیشتر و دقیق تر بر ساخت و سازها می توان ساخت و سازهای کیفی و ایمن را در سطح استان افزایش داد.   در ادامه این جلسه رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ 
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • اعلام برنامه دولت درباره کالابرگ | یک هفته تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران، بزودی
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه