Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکنان و مربیان تیم ملی در یک اقدام هماهنگ شده صفحات شخصی خود را بستند.

به گزارش سایت نود، دوشنبه بعد از ظهر یک خبر قابل توجه در فضای مجازی دست به دست شد. بازیکنان تیم ملی یکی پس از دیگری صفحات اینستاگرام‌شان را از دسترس خارج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا که صفحه مهدی طارمی در دسترس خارج شد این تصور پیش آمد که او به دلیل اعتراض هواداران پرسپولیس به او پس از فینال لیگ قهرمانان این کار را انجام داده است اما دقایقی بعد مشخص شد که این موضوع یک اقدام هماهنگ شده از سوی ملی پوشان بوده است.

دوشنبه شب اعضای کادرفنی هم مشابه این کار را انجام دادند.

گفته شده دلیل این اقدام ناراحتی بازیکنان از پرداخت نشدن پاداش جام جهانی به آنها بوده است.

اینکه آیا فدراسیون در قبال ملی پوشان بدقولی کرده یا نه هنوز به طور رسمی اعلام نشده است؟

اما آنچه قابل نقد است این است که آیا چنین رفتاری توجیه پذیر است؟

در فوتبال حرفه‌ای بازیکنان دستمزد خود را از باشگاه‌ها می گیرند و فدراسیون ها موظف نیستند به بازیکنان دستمزد بدهند، البته فدراسیونها پاداشهایی به بازیکنان ملی پرداخت می کنند که آنها از حضور در تیم ملی هم درآمد داشته باشند.

فیفا هم برای تیم‌های ملی پاداشهای قابل توجهی در زمان حضورشان در جام جهانی در نظرگرفت که احتمالا آن پاداش هنوز به بازیکنان نرسیده و اعتراض بازیکنان را به همراه داشته است.

در گذشته هم بارها دیده شده که بازیکنان تیم ملی اقداماتی مشابه انجام دادند. در اردوی قبلی اکثر بازیکنان در مصاحبه‌هایشان یک موضوع را مطرح کردند و خواهان حمایت شدند؛ گویی این موضوع به آنها سفارش شده بود.

این حق بازیکنان است که پیگیر مطالبتاشان باشند اما با چه روشی؟

در شرایطی که گروهی از مردم مشکلات اقتصادی دارند و دستمزد بازیکنان فوتبال نجومی است برای اکثر هواداران تیم ملی این اعتراض پذیرفتنی نیست.

نمایش دادن اعتراض به نگرفتن پاداش از سوی گروهی که سطح درآمدشان چند صد برابر عموم مردم است اقدامی نیست که مورد تائید جامعه قرار بگیرد.

انتظار این است که بازیکنان با انگیزه‌های مهم تری در تیم ملی بازی کنند و مطالبات مالی‌شان را علنی نکنند.

کارلوس کی‌روش و تیم ملی در گذشته هم بارها با تاکتیک اعتراض کن و امتیاز بگیر حرف خود را پیش بردند و احتمالا این بار هم به هدف خود خواهند رسید.

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: ایران داخلی اختصاصی تیم ملی ویژه جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش در مصاف با آلومینیوم بازی همیشگی خود را انجام نداده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه رو داریم که بازی‌های آنجا سخت است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!