Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلور نظری بازیگر تلویزیون و سینما که قرار بود در سریال «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی به ایفای نقش بپردازد درباره این پروژه به خبرنگار مهر گفت: به دلیل اینکه درگیر سریال«راه و بی راه» به کارگردانی داود بیدل بودم و لوکیشن فیلمبرداری این سریال با سریال «عروس تاریکی» در یک شهر نبود، ناگزیر شدم از این پروژه انصراف دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر با بیان اینکه به تازگی نمایشنامه خوانی«روز واقعه» را به اتمام رسانده است، بیان کرد: به تازگی با یک پروژه سینمایی قرارداد بسته ام همچنین این روزها در سریال «حکایت های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی مشغول بازی هستم که این سریال در مرحله فیلمبرداری است و احتمالا از شبکه یک یا دو پخش می‌شود.

بازیگر فیلم های «خانه به دوش» و «متهم گریخت» درباره وضعیت سریال های تلویزیون در سال های اخیر گفت: متاسفانه این روزها فیلمنامه ها خیلی شبیه هم شده اند و شخصیت های آن شباهتی به آدم هایی که ما در جامعه می‌بینیم، ندارند.

این بازیگر تلویزیون با اعلام اینکه سریال ها در دور باطل افتاده اند، توضیح داد: شخصیت های سریال ها خیلی شبیه هم شده اند و فقط بازیگران آنها تغییر می کنند و حتی گاهی بازیگران این شخصیت‌ها هم عوض نمی‌شوند و به‌نظرم این وضع فاجعه است.

نظری در پاسخ به این پرسش که فیلمنامه هایی که به وی پیشنهاد می‌شود چه کیفیتی دارد، عنوان کرد: من این شانس را داشته ام که در چند سریال بسیار قوی کار کردم که حتی بعد از گذشت چندین سال باز هم مخاطب خود را دارد و به همین دلیل سعی می‌کنم نقش تکراری بازی نکنم. حتی گاهی مردم برایم عکس ارسال می‌کنند که در حال تماشای دیدن این سریال ها هستند و من هیچ زمان این تجربه شیرین را فراموش نمی‌کنم و به احترام مخاطبان در هر کاری حضور نمی یابم.

 وی در پایان عنوان کرد: هرچند من هم به عنوان یک بازیگر ممکن است از لحاظ مالی در شرایطی باشم که مجبور شوم در فیلم یا سریالی بازی کنم اما سعی می کنم بیشتر مشغول نمایشنامه خوانی، اجرای تئاتر یا نمایش رادیویی باشم و به کمک این کارها بتوانم خودم را بازنگری کنم.

کد خبر 4450617

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیگر تلویزیون سازمان صداوسیما سریال ایرانی سریال حکایت های کمال فلور نظری تئاتر ایران سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران فیلم کوتاه هالیوود سینمای مستند سریال ایرانی کنسرت موسیقی فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی دوازدهمین جشنواره سینماحقیقت پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سکانسی از سریال پر تماشاگر نون خ ۵ که به ماجرای خواستگاری از دختر ثروتمند روستا به نام گلاتاژ می‌پردازد، پربازدید شد. فصل پنجم نون خ ساخته سعید آقاخانی که از ۱۵ فروردین پخش خود را آغاز کرده همچنان در صدر محبوب ترین سریال های در حال پخش تلویزیون قرار دارد.

پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید

کد خبر 846852 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت