Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان برزیلی در تابستان از رم راهی لیورپول شد. این انتقال موجب شده تا مشکلات دروازه بانی لیورپول طی سال های اخیر به کمترین حد خود برسد.

طرفداری- آلیسون بکر، دروازه بان باشگاه لیورپول می خواهد که دروازه بانی بی نقص برای تیمش باشد و برای این کار نیاز دارد که تمرکزش همیشه در بالاترین حد باشد.

در مصاحبه با اسکای اسپورتس، دروازه بان برزیلی در این خصوص گفت:

به دلیل اینکه با قیمتی بالا به لیورپول آمدم، مردم انتظار دارند که همیشه عالی و بدون نقص کار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار آسانی نیست ولی من تلاشم را می کنم. واقعا زود است که بخواهم از عملکردم رضایت داشته باشم ولی همچنان تلاش می کنم که بدون نقص باشم و در واقع برای بهتر شدن کار می کنم. بسیار از بابت انتقال به لیگ برتر خوشحالم و می خواهم سخت تلاش کنم که به لیورپول بابت رسیدن به اهدافش کمک کنم.

وی اضافه کرد:

شدت بازی ها در لیگ برتر بسیار بالاست و شما همیشه باید بیشترین تمرکز را داشته باشید. واقعا مسئله تمرکز در اینجا اهمیت زیادی دارد. در واقع همه از شما به عنوان بازیکن می خواهند که قدرت ذهنی بالایی داشته باشید. لیورپول خط دفاعی بسیار خوب دارد بنابراین توپ خیلی به سمت من نمی آید ولی در همان لحظات کم نیز باید توانایی هایم را نشان دهم و برای انجام این کار نیاز دارم تا همیشه بالاترین حد تمرکز را داشته باشم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس

مسئول موتورلانس اورژانس فارس در گفت گو با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: امسال تعداد موتورلانس‌ها از سه دستگاه به ۷ دستگاه افزایش یافته و ۸۰ درصد خدماتی که آمبولانس ارایه می‌کند از طریق کارشناسان موتور بانی ارایه می‌شود.
محلاتی افزود: استان فارس بعد از تهران بیشترین موتورلانس را دارد و در حال حاضر ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شیراز از خدمات موتور بانی به صورت ۲۴ ساعت‌ها استفاده می کنند.

مسئول موتورلانس اورژانس فارس گفت:  در اماکنی که ترافیک سنگین است و آمبولانس ها به سختی تردد می کنند، موتورلانس‌ها به سرعت اعزام می‌شوند تا خدمات اورژانسی اولیه به بیماران ارائه و در صورت نیاز، آمبولانس برای انتقال بیمار اعزام شود.
وی با بیان اینکه از پارسال که موتور بانی در شیراز راه اندازی شد بسیاری از ماموریت‌های اورژانس فارس سریعتر انجام می‌شود ، افزود: آمبولانس‌ها به طور میانگین ۷ دقیقه و موتورلانس‌ها ۴ دقیقه بر بالین بیمار حاضر و خدمات پزشکی ارایه می‌شود.

دیگر خبرها

  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال