Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی گفت: جمهوری اسلامی ایران از قدرت بازدارندگی و دفاعی بالایی برخوردار است به گونه‌ای که قادر است، توطئه‌ها و تحرکات دشمن را در منطقه و مرز‌ها رصد و بلافاصله با آن مقابله کند.

به گزارش  خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار "حسین اشتری" در جلسه جمع بندی نهایی نظارت تخصصی از فرماندهی انتظامی استان گلستان، اظهار داشت: اهمیت نظارت و بازرسی بر کسی پوشیده نیست از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تجربه‌ای که سازمان‌های نظامی و انتظامی به دست آورده اند مشخص است در جا‌هایی که بازرسی صورت گرفته، عملکرد‌ها و فعالیت‌ها ارتقاء یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از فرماندهی انتظامی استان گلستان برای اقدامات انجام شده در بحث نظارت و بازرسی بر عملکرد مجموعه خود، افزود: کارنامه ناجا روبه پیشرفت است که این حاصل خون شهدا می‌باشد و ما بایستی از این امنیت پاسداری کنیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسات، احصاء نقاط قوت و ضعف است تا با رفع معایب و تقویت محاسن موجب ارتقاء عملکرد‌ها شویم.

وی تأکید کرد: گلستان از نظر وضعیت قومی و مذهبی متفاوت است و زمینه بروز برخی تهدیدات را دارا می‌باشد که بحمدالله با همت خوب همکاران مجموعه انتظامی، مسئولان به خصوص نماینده، ولی فقیه در استان، وحدت آرامشی مشاهده می‌شود که مجموعه‌های مختلف می‌توانند با نشاط و پویایی به خدمت رسانی مردم عزیز مشغول باشند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: با نگاهی به کارنامه ناجا در می‌یابیم که از سال‌های گذشته شاهد رشد و تعالی در زمینه مختلف هستیم که این امر حاصل تلاش همکاران ما در شهر‌ها و مرز‌ها و جانفشانی شهداست.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به توطئه‌های دشمن در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمن درصدد است تا از طریق توطئه‌های اقتصادی به کشور ضربه بزند تا از این طریق مردم را تحت فشار قرار دهد و از این طریق به اهداف شوم خود برسد برهمین اساس مسئولان بایستی با تمام توان، تلاش کنند تا این توطئه‌های شوم را خنثی نمایند.

سردار اشتری تصریح کرد: می‌توان با اشراف کامل در عرصه‌های مختلف مانع هرگونه اخلال در نظم و امنیت شد لذا باید مراقب هرگونه تحرک دشمن در راستای بر هم ریختن آرامش و امنیت جامعه باشیم.

فرمانده ناجا به اجرای طرح‌های اجتماعی در راستای مقابله با آسیب‌ها و... اشاره و خاطر نشان کرد: همواره، اجرای چنین طرح‌هایی در دستور کار پلیس است تا با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد شود.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از قدرت بازدارندگی و دفاعی بالایی برخوردار است به گونه‌ای که قادر است، توطئه‌ها و تحرکات دشمن را در منطقه و مرز‌ها رصد و بلافاصله با آن مقابله کند.

سردار اشتری، صیانت از کارکنان و بحث معیشت آنان را از اولویت‌های در دستور کار ناجا برشمرد و تصریح کرد: در بحث صیانت از کارکنان با راه اندازی قرارگاه جهادی تلاش شده تا اقدامات اساسی در این حوزه انجام شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: در بحث معیشت کارکنان ناجا که یکی از اولویت‌های این نیرو می‌باشد، بایستی اقدامات جهادی صورت گیرد و به هر میزان در قالب قانون به این موضوع کمک شود، قابل تقدیر است.

فرمانده ناجا، آموزش کارکنان را یکی دیگر از اولویت‌های نیروی انتظامی برشمرد و ادامه داد: بایستی با تمرین و ممارست، آمادگی کارکنان به حد ایده آل برسد.

وی بر هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها با ناجا تاکید و بیان کرد: مردم، بالاترین سرمایه ماهستند و هر چقدر مشارکت عمومی افزایش یابد در اجرای مأموریت‌ها موفق‌تر عمل می‌شود.

فرمانده ناجا به بعد رحمانیت پلیس با مردم اشاره و بیان کرد: برای کسانی که سعی می‌کنند مخل نظم و امنیت باشند یا دست تعدی به مردم یا مأمور دراز کنند باید خوفی از مجازات وجود داشته باشد؛ یعنی اقتدار و رأفت هر دو لحاظ شود.

وی اظهار داشت: با توجه به تردد‌های زیادی که در استان گلستان وجود دارد بایستی با تمام توان و با ارائه راهکار‌های موثر برای کاهش تصادفات با مشارکت دستگاه‌های دیگر و مردم اقدامات لازم صورت گیرد.

سردار اشتری در خاتمه گفت: مشروعیت امروز پلیس در لباس سبز به دلیل داشتن نعمت، ولی فقیه و فرماندهی معظم کل قوا است که از این بابت خدا را شاکریم و ان شاءالله مدیون خون شهدا و حضرت امام (ره) نشویم.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار اشتری فرمانده انتظامی ناجا سردار حسین اشتری استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: اگر کارفرمایان بتوانند اعتماد نیروهای خود در محیط کار را فراهم کنند، به بهره‌وری بیشتری دست می‌یابیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی شامگاه _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ به مناسبت فرارسیدن هفته کار و کارگر در جمع کارگران شرکت نفیس‌نخ اظهار کرد: اگر کارفرمایان بتوانند اعتماد نیروهای خود در محیط کار را فراهم کنند، به بهره‌وری بیشتری دست می‌یابیم.

وی تصریح کرد: ایجاد حس اعتماد، انتشار و ترویج روحیه اعتماد و صیانت از این اعتماد اصل کار است که این فضای صمیمی و اعتمادبخش در شرکت نفیس‌نخ مشهود است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: موشک‌های ایران که راهی سرزمین‌های اشغالی شد به اقتدار کشور کمک کرد و امروز با عزت می‌توانیم حرف زیادی در عرصه جهانی داشته باشیم.

رفیعی آتانی افزود: جنگ که تمام شد برخی از سپاهیان به امام (ره) گفتند که دشمنی استکبار پایانی نخواهد داشت و باید خود را تقویت کنیم و ایشان به سپاه اعتماد کردند. در ادامه به دنبال ساخت تسلیحات نظامی افتادیم تا وابسته نباشیم و گروه شهید طهرانی‌مقدم وارد عرصه شدند و وارد تولید تسلیحات دفاعی شدیم و امروز این خلاقیت و ابتکار موجب اقتدار کشور شده است.

وی ادامه داد: به تدریج ظرفیت بسیار خوبی در سپاه ایجاد شد و در صنعت موشکی با حضور طهرانی‌مقدم‌ها به استقلال رسیدیم و امروز باید از این فرصت استفاده کرده و اسرائیل غاصب را سرجایش بنشانیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به قدرت‌نمایی نظامی ایران در در عملیات وعده صادق گفت: در این عملیات همه پایگاه‌های دشمن فعال، قدرت رهگیری و ماهواره‌ها روشن بود تا بتوانند از خود دفاع کنند؛ اما با همه دستگاه‌های پیشرفته که آسمان‌ها را رصد می‌کردند، نتوانستند با پهپادهای ما مقابله کنند.

رفیعی آتانی افزود: همین آمریکا که با جنگ آشنا است، به رژیم اسرائیل گفته بود ایران از خاک خودش به شما حمله نمی‌کند؛ اما تصور درستی از ما نداشت و امروز بر همگان اثبات شده که آنچه در ظاهر از آمریکا گفته می‌شود، با آنچه در میدان نبرد و واقعیت هست فاصله زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: ما در اوج قدرت قرار داریم و آمریکا تصور درستی از قدرت ایران ندارد و هر چه‌قدر تلاش می‌کند روی پاهایش بایستد تا اوج قدرت ما را ببیند، باز هم از دیدن و درک واقعیت عاجز است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین وعده صادق را اخلاقی‌ترین جنگ در پیچیده‌ترین شرایط صحنه نبرد دانست و گفت: به این ترتیب در پیچیده‌ترین نبرد دنیا پیروز شدیم و در حالی که به بیمارستان، کودک، زن و سالمند حمله نکردیم و فقط مقر نظامی و ایستگاه جاسوسی را زدیم، دشمن مستأصل شد.

رفیعی آتانی با بیان اینکه قدرت دشمن برای ما قابل اندازه‌گیری است، اضافه کرد: با تسلیحات ته‌انباری خود دشمن را زدیم و گنبد آهنین ناکارآمد شد و در گام بعدی سرعت موشک‌های بالستیک را به رخ کشیدیم. رژیم اسرائیل برای اقناع افکار داخلی خود گفت ایران را می‌زنیم، اما آمریکا ترسید و پیام داد که اسرائیل این کار را نکن و همه این‌ها نمایانگر اقتدار ایران اسلامی است.

کد خبر 748903

دیگر خبرها

  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟