Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@04:39:42 GMT

معرفی سرپرست شهرداری تکاب

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۳۶۵۷

معرفی سرپرست شهرداری تکاب

کوروش صدیقی از بین هشت گزینه که برای شورای شهر معرفی شده اند انتخاب شده و پس از صدور حکم به عنوان شهردار تکاب معرفی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  ابوالفضل مقصودی رئیس شورای شهراز انتخاب کوروش صدیقی با رای اعضای شورا به عنوان سرپرست جدید شهرداری تکاب خبر داد.

سرپرست جدید شهرداری تکاب دارای تحصیلات کارشناسی عمران است وی که اهل محمود آباد شاهیندژ و کارمند شهرداری بوکان است سابقه شهرداری زادگاهش محمد آباد را دارد و از سوی شورای شهر تکاب برای شهرداری این شهر به مراجع قانونی معرفی شده است و تا طی روند اداری به عنوان سرپرست به کار خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصودی رئیس شورای شهر تکاب افزود: از ابتدای دوره پنجم شورای شهر تا کنون پنج نفر به عنوان گزینه شهردار از سوی این شورا معرفی شده اند که هر بار بنا به دلایلی امکان حضورشان در شهرداری وجود نداشته است و متاسفانه تا کنون شهر بدون شسهردار اداره میشود.

وی افزود: کوروش صدیقی از بین هشت گزینه که برای شورای شهر معرفی شده اند انتخاب گردیده است و پس از صدور حکم به عنوان شهردار تکاب معرفی خواهد شد.

قابل ذکر است ؛ پیش از این شورای شهر تکاب در قریب به ۱۴ ماه از آغاز به کارش سه سرپرست و یک شهردار انتخاب کردند که بیگدلی شهردار سابق تکاب بعد از دو ماه استعفا داد و سرنوشت سه نفر دیگر هم شبیه هم بوده است.

حال بایدمنتظر ماند و دید در شهری که نخبگانش زبانزد هستند و در سایر نقاط کشور همیشه در عرصه مدیریت درخشیده اند این مدیر غیر بومی چکار خواهد کرد

گفتنی است؛ کارکنان شهرداری تکاب قریب پنج ماه است که حقوق دریافت نکرده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای پایانی سال و در شرایطی که نام نویسی از نامزدهای ریاست فدراسیون دوومیدانی صورت می پذیرد، مهدی مبینی سرپرست این فدراسیون به دلیل ثبت نام در انتخابات از سمت خود استعفا کرد.

بلافاصله بعد از استعفای مبینی که بر اساس قانون نمی توانست به کار خود به عنوان سرپرست ادامه دهد، وزیر ورزش و جوانان طی حکمی حسین مطیعی را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.

در حکم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان خطاب به حسین مطیعی آمده است: «با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان «سرپرست فدراسیون دوومیدانی» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرایند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید. توفیق روزافزون شما را از دیدگاه ایزد منان خواستارم.»

دیگر خبرها

  • بودجه ۲۷۰۰ میلیاردی شهرداری گرگان تصویب شد
  • «مظاهری» سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان شد
  • استقبال شهرداری تکاب از بهار طبیعت
  • تعامل شفاف و سازنده با شورای شهر/ پیشبرد برنامه های توسعه محور
  • سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری بجنورد منصوب شد
  • برگزاری نخستین رویداد انتخاب شهردار برتر در خراسان رضوی
  • معرفی وابسته نظامی افغانستان در روسیه
  • دبیر جدید کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد
  • معرفی سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی
  • ۲۵ اسفند به نام روز شهردارثبت شود