Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر اصلانی پیش از ظهر سه شنبه در جریان بازدید خبرنگاران از آخرین کشفیات مواد مخدر استان اظهارداشت: در طول ۱۵ روز گذشته با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی استان هشت کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و در این زمینه ۲۲ نفر قاچاقچی شناسایی و دستگیر و ۱۱ دستگاه خودرو در این خصوص کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این رابطه ۵ باند مواد مخدر شناسایی و متلاشی شد عنوان کرد: با توجه به اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی و شهرستان‌های تابعه اقدامات اطلاعاتی و برنامه‌ریزی مدونی در کنترل محورهای مواصلاتی و شناسایی عناصر اصلی قاچاقچیان مواد مخدر را داشتند، در دو هفته گذشته پنج باند تهیه و توزیع مواد مخدر را در که سطح استان فعالیت داشتند شناسایی کردند.

وی افزود: از این پنج باند، ۱۴۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از هروئین، مرفین و تریاک کشف، ۲۲  نفر قاچاقچی اصلی دستگیر و نیز ۱۱ وسیله نقلیه سبک که با آن کار انتقال و حمل و نقل مواد مخدر را انجام می‌دادند توقیف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: موضوعی که در کنترل محورهای مواصلاتی استان حائز اهمیت بوده این است که ماموران پلیس به خودرو مشکوک شدند، چون در آن تعداد ۱۵ تخته رومیزی در قالب پارچه جا داده شده بود و ظن ماموران با توجه به نوع بویی که در ماشین به استشمام می رسید بیشتر شد و در بررسی‌های به عمل آمده معلوم شد که رومیزی دوخته شده به صورت کاردستی بود و در داخل آن نمد به کار برده شده است، به این صورت که تریاک را آب کرده و نمدها را به آن آغشته کرده اند تا در قالب خرید و فروش پارچه انتقال دهند که در نهایت توسط پلیس دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در آزمایشی که انجام شد هشت کیلوگرم تریاک خالص که به صورت آغشته به نمد بود کشف شد پس به قاچاقچیان توصیه می شود که بار کج به مقصد نرسیده و از هر شیوه و شگردی بهره ببرند، پلیس موفق تر است.

کد خبر 4457275

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار اصلانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی مواد مخدر یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان خرم آباد اربعین 97 خطبه های نماز جمعه تبریز شیراز اربعین حسینی یاسوج پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه