Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:05:23 GMT

نماینده 130 کیلوگرم ایران به دیدار رده بندی رفت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۴۶۵۵

نماینده 130 کیلوگرم ایران به دیدار رده بندی رفت

تهران- ایرنا- «علی اکبر یوسفی» فرنگی کار 130 کیلوگرم ایران در پیکارهای قهرمانی زیر 23 سال جهان در جدول شانس مجدد با پیروزی مقابل حریف روسی به دیدار رده بندی رفت. پیش از این «میثم دلخانی» نیز در وزن 63 کیلوگرم به این مرحله راه پیدا کرده بود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، رقابت های کشتی فرنگی و آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان از 21 تا 27 آبان ماه در شهر «بخارست» پایتخت رومانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیدارهای شانس مجدد پنج وزن نخست که امروز (سه شنبه) برگزار شد، «علی اکبر یوسفی» در وزن 130 کیلوگرم با پیروزی 5 بر 2 مقابل «نوخچو لابازانوف» از روسیه به دیدار رده بندی رفت و امشب برای کسب مدال برنز باید به مصاف «یوهانس مایینپایا» از فنلاند برود.
یوسفی روز گذشته و در مسابقات مقدماتی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر یک مقابل «زویادی پاتاریدزه» قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از گرجستان کشتی را واگذار کرد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی به گروه بازنده ها رفت.
در وزن 63 کیلوگرم نیز «میثم دلخانی» در دور نخست مقابل «ایهور بلیاک» از بلاروس با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد و در دور دوم «رامیز ممدوف» از جمهوری آذربایجان را با نتیجه 5 بر 4 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
وی در این مرحله مقابل «کاتساکی اندو» از ژاپن با نتیجه 6 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی امشب برای کسب مدال برنز به مصاف «الکساندر هروشین» از اوکراین می رود.
همچنین رضا خدری، سید محمد پوبچیان و مهدی فلاح نمایندگان وزن های 55، 77 و 87 کیلوگرم ایران نیز از دور مسابقات حذف شدند.
مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم نیز از ساعت 12 به وقت ایران آغاز شده است.
ورزشی**1067**9118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي اميد روماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند