Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:55:50 GMT

سالن بسکتبال افراسیابی تجهیز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۴۹۲۰

سالن بسکتبال افراسیابی تجهیز می‌شود

پس از انتقال سالن افراسیابی از فدراسیون جودو به فدراسیون بسکتبال قرار شد این مجموعه برای مسابقات بسکتبال تجهیز شود اما چون فدراسیون توانایی مالی این کار را ندارد تصمیم گرفته از باشگاه شیمیدر برای این موضوع کمک بگیرد.

به گزارش ایسنا، پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره سالن افراسیابی به فدراسیون بسکتبال بازگشت اما برای استفاده نیاز به تجهیز دارد که این موضوع نیازمند منابع مالی زیاد است و فدراسیون در تامین آن ناکام بوده برهمین اساس گفته شده فدراسیون در نظر دارد با کمک مالی باشگاه شیمیدر سالن افراسیابی را برای بسکتبال و البته مسابقات لیگ تجهیز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین صفرزاده مدیر باشگاه شیمیدر در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرد که این موضوع تنها در حد یک گفت و گوی ساده مطرح شده و افزود: صحبت انجام درباره این سالن کلی بود و به جمع بندی نهایی نرسید. یعنی اینطور نبود که بگوییم چه کار کنیم و از چه زمانی و با چه شرایطی کار آغاز شود. در یکی از جلساتی که با رئیس فدراسیون داشتیم این پیشنهاد به صورت دو طرفه مطرح شد اما کاملا غیررسمی بود.

او ادامه داد: قطعا ما نیز تمایل داریم که بازی‌های خانگی‌مان در مرکز شهر باشد و در آن سالن برگزار شود. کمک هم لازم باشد قطعا کمک می‌کنیم. البته بعد از مشخص شدن شرایط آن سالن و بعد از ارزیابی و صحبت با اعضای هیات مدیره. قطعا اگر این سالن تجهیز شود هم به سود ما خواهد بود و هم به سود فدراسیون. البته معتقدم تمام تیم‌های تهرانی به هر شکلی که می‌توانند باید در این زمینه کمک کنند.

مدیر باشگاه شیمیدر در پاسخ به این سوال که تجهیز سالن توسط این تیم شائبه‌هایی ایجاد نمی‌کند؟ گفت: این مساله هنوز اتفاق نیفتاده که شائبه ایجاد می‌کند اما ما به عنوان یک تیم تهرانی باید به این سالن در تهران کمک کنیم. قطعا به طور مثال تیم نفت آبادان که نباید برای سالنی در تهران هزینه کند. البته هنوز صحبتی به طور جدی نبوده اما اگر چنین موضوعی به طور کامل مطرح شود ما از اجرا شدن آن استقبال می‌کنیم.

صفرزاده در پاسخ به این سوال که شنیده شده فدراسیون می‌خواهد از نیم‌فصل از سالن افراسیابی استفاده کند و آیا شیمیدر تا این زمان می‌تواند سالن را تجهیز کند؟ گفت: همانطور که گفتم هیچ چیز به صورت جزئی درباره اجرایی شدن موضوع مطرح نشده‌است و ما هم از تصمیمات فدراسیون اطلاعی نداریم. اصلا نمی‌دانیم شرایط سالن چطور است و آیا کاملا به بسکتبال رسیده یا نه. ما تنها به عنوان یک تیم تهرانی و برای کمک به بسکتبال حاضر هستیم اگر نیاز به کمک بود، کمک کنیم. البته تاکید می‌کنم که همه تیم‌های تهرانی، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان تهران هم باید در این زمینه کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسكتبال فدراسيون بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
حسن رنگرز سرمربی تیم ملی و برخی از اعضای کادرفنی در سالن حاضر هستند و مسابقات را زیر نظر گرفته اند، اما این رویداد تاثیری در چرخه انتخابی تیم ملی برای رقابت های المپیک و مسابقات جهانی غیرالمپیکی 2024 نخواهد داشت. 


نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: 
پیام احمدی _ حسین بیژنی
مهدی احدی _ محمد حسیوند

۶۳ کیلوگرم: 
عارف محمدی _ کارن اصلانیان(ارمنستان)
رضا بهمنی _ محمد مهدی کشتکار

۷۲ کیلوگرم: 
دانیال سهرابی _ شانت خاچاطریان(ارمنستان)
رضا ساکی _ علی دارابی کورای

۸۲ کیلوگرم: 
شاهین بداغی مفرد _ جمال اسماعیلی
عباس مهدی زاده _ اشکان سعادتی فر

۹۷ کیلوگرم: 
شایان حبیب زارع _ علی عابدی
امیررضا اکبری _ هایک خلویان(ارمنستان)

دیدار های نیمه نهایی از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد و در نهایت قهرمانان 5 وزن نخست امشب معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است