Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از  گلستان، مریم توانا گفت: در این رقابت ها شطرنج بازانی از استان های مازندران، گیلان، اصفهان، قزوین، همدان، خراسان رضوی، البرز، تهران و گلستان حضور دارند و در 9 دور به روش سوئیسی با هم رقابت می کنند. رقابت های فینال شطرنج زنان از 18آبان در گرگان مرکز گلستان آغاز و تا روز 24 آبان ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پنج شطرنج باز برتر این رقابت ها به اردوی تیم ملی زنان ایران دعوت می شوند، همچنین نفر اول این دوره در صورت مساعد شدن شرایط با همکاری فدراسیون به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام خواهد شد. توانا در خصوص شطرنج باز گلستانی نیز گفت: فاطمه سادات عقیلی یکی از بهترین شطرنج بازان استان است که در این دوره با حریفان مسابقه می دهد و امیدواریم با ارائه بازی های خوب، رنکینگ خود را در جدول کشوری ارتقا دهد. گلستان یکی از مهدهای شطرنج کشور بوده و پرهام مقصودلو استاد بزرگ شطرنج جهان از این استان است. مقصودلو در رتبه 56 جهان قرار دارد و در 15 سالگی عنوان استاد بزرگ این رشته را کسب کرد، او با 18 سال سن تاکنون علاوه بر قهرمانی شطرنج جوانان جهان 2 مدال طلا در المپیاد جهانی شطرنج زیر 16 سال به دست آورده است. استاد بزرگ گلستانی شطرنج ایران در رقابت های جوانان جهان که اواخر شهریور سال جاری در ترکیه برگزار شد، یک دور مانده به پایان مسابقات قهرمانی خود در این رویداد بزرگ را قطعی کرد.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی تا روز دوشنبه وضعیت جوی استان به نسبت پایدار و آسمان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه با شمالی شدن جریانات سطح زمین، افزایش ابر و بارش پراکنده، کاهش دما و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: این شرایط ناپایدار جوی با شدت و ضعف تا پایان هفته در استان تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۴ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6096843

دیگر خبرها

  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان